Žal. Nismo našli ničesar.

  • FUSO eCANTER ČISTI: 89 TOVORNIH VOZIL NA AKUMULATORSKI ELEKTRIČNI POGON ZBIRA ODPADKE V ATENAH IN SOLUNU.

  • Grški mesti sta naročili 89 tovornih vozil FUSO eCanter z nadgradnjami podjetja KAOUSSIS za zbiranje odpadkov v urbanem okolju.
  • Vozila za zbiranje odpadkov s tehnologijo stiskanja z vrtljivim bobnom se uporabljajo predvsem za zbiranje organskih odpadkov v metropolah.
  • Sistem za dviganje z integriranim diagnostičnim nadzorom podjetja Terberg je združljiv z dvokolesnimi zabojniki za smeti s prostornino od 80 do 390 litrov.
  • Florian Schulz, vodja prodaje, trženja in storitev za stranke pri FUSO Europe: »Zaradi kompaktnih mer in visoke nosilnosti šasije je električni eCanter idealen za podjetja za odstranjevanje odpadkov, katerih vozila vozijo po ozkih ulicah. Poleg tega vozilo vozi tiho in brez lokalnih emisij, kar omogoča zbiranje smeti v zgodnjih jutranjih urah na gosto poseljenih območjih. Zato je vozilo še posebej primerno za komunalno uporabo.«

Leinfelden-Echterdingen – eCanter naslednje generacije navdušuje lokalne skupnosti: Grški mesti Atene in Solun sta naročili 89 tovornih vozil FUSO eCanter z nadgradnjami podjetja KAOUSSIS za zbiranje odpadkov v urbanem okolju. Vozila za zbiranje odpadkov s tehnologijo stiskanja z vrtljivim bobnom se uporabljajo predvsem za zbiranje organskih odpadkov v metropolah. 40 8,55-tonskih vozil bo v uporabi že od novembra. Celotna dobava bo zaključena v naslednjem letu. Naročena vozila imajo srednji akumulatorski sklop s kapaciteto 82,6 kWh in dosegom do 140 km.

eCanter naslednje generacije je idealno vozilo za odvoz smeti povsod, kjer je malo prostora. Florian Schulz (vodja prodaje, trženja in storitev za stranke) to povzame takole: »Zaradi kompaktnih mer in visoke nosilnosti šasije je električni eCanter idealen za podjetja za odstranjevanje odpadkov, katerih vozila vozijo po ozkih ulicah. Poleg tega vozilo vozi tiho in brez lokalnih emisij, kar omogoča zbiranje smeti v zgodnjih jutranjih urah na gosto poseljenih območjih. Zato je vozilo še posebej primerno za komunalno uporabo.«

Grški proizvajalec nadgradenj KAOUSSIS je v nadgradnjo vložil veliko razvojnega dela, da bi lahko tamkajšnji prebivalci v prihodnje uživali v tihem odvozu smeti. Realizirana nadgradnja je prva tovrstna nadgradnja za popolnoma električno vozilo eCanter in izpolnjuje vse tehnične predpise za uporabo vozil za odvoz odpadkov, pri katerih osebje med vožnjo stoji.

Zaradi kompaktnih mer in visoke nosilnosti šasije je električni eCanter idealen za podjetja za odstranjevanje odpadkov, katerih vozila vozijo po ozkih ulicah. Poleg tega vozilo vozi tiho in brez lokalnih emisij, kar omogoča zbiranje smeti v zgodnjih jutranjih urah na gosto poseljenih območjih. Zato je vozilo še posebej primerno za komunalno uporabo.
Florian Schulz, vodja prodaje, trženja in storitev za stranke

Zbira odpadke kot veliki: nadgradnja proizvajalca KAOUSSIS omogoča učinkovito zbiranje odpadkov z maksimalno zmožnostjo manevriranja

Vozila z medosno razdaljo 3400 mm imajo vrtljiv boben s prostornino 4 m3, ki se uporablja za stiskanje zbranih odpadkov (stopnja stiskanja 4 : 1), zato so idealna za organske odpadke. Da bi zagotovili, da je stiskanje odpadkov prav tako tiho kot samo električno tovorno vozilo, je bil boben opremljen z dodatnim aluminijastim protihrupnim zaščitnim pokrovom. Zaradi tesnega zapiranja zadnjih vrat je tehnologija stiskanja z rotacijskimi valji primerna za frakcije odpadkov z visoko vsebnostjo tekočine. Nadgradnja se upravlja prek mehanskega pomožnega pogona, ki je opcijsko na voljo kot tovarniška oprema.

»Za nas je še posebej pomembno, da omogočimo zbiranje odpadkov, ki je CO2-nevtralno in brez emisij. Z vozilom FUSO eCanter kot osnovo lahko izkoristimo prednosti preproste priključitve nadgradenj in odlično zmožnost manevriranja vozila. Skupaj z našimi inženirji smo izdelali tehnologijo, ki izpolnjuje vse predpise za uporabo takega vozila, in ponosni smo, da je ta rešitev že prepričala prve lokalne skupnosti,« pojasnjuje Dimitris Kaoussis, vodja proizvodnje pri tradicionalnem grškem proizvajalcu nadgradenj.

Hidravlični sistem s proporcionalnimi elektrohidravlično aktiviranimi potnimi ventili, ki delujejo z maksimalnim tlakom 180 barov, je zasnovan posebej za vozila na električni pogon. Sistem za dviganje z integriranim diagnostičnim nadzorom podjetja Terberg je združljiv z dvokolesnimi zabojniki za smeti s prostornino od 80 do 390 litrov. Dvigalo ni opremljeno le z najnovejšo tehnologijo RFID, temveč ima tudi sistem za dinamično tehtanje, ki beleži težo odpadkov z natančnostjo do ±0,5 kg.

Poleg tega se zabojniki za odpadke ob vsakem praznjenju očistijo. V ta namen se uporablja sistem za pranje zabojnikov z zložljivo pralno glavo, ki je integriran v nadgradnjo. Na voljo je dodatna šoba za dezinfekcijo. Tovorno vozilo je za to opremljeno s 300-litrskim rezervoarjem za čisto vodo in 200-litrskim rezervoarjem za odpadno vodo. Smetnjak in okolico lahko dodatno očistite z visokotlačno vodno pištolo, ki je na vozilo priključena s 15 metrov dolgo cevjo.

Varnostne zahteve za uporabo vozil za zbiranje odpadkov izpolnjene

Nastopne plošče za upravljavce vozila zadaj se med vožnjo samodejno uvlečejo v položaj za vožnjo.  5,7-palčni zaslon na dotik v voznikovi kabini vozniku omogoča, da nadzoruje delovanje, izvaja diagnozo in dostopa do statistik ter tako zagotavlja varno delovanje. Zasnova vozila, nadzorni sistemi in varnostni zaklepi na nadgradnji izpolnjujejo vse najnovejše predpise standarda EN 1501 za vozila za zbiranje odpadkov.

Antonios Evangeloulis, direktor prodaje in trženja pri grškem uvozniku in generalnem zastopniku izdelkov in storitev Daimler Truck Star Automotive Hellas, izpostavlja predvsem tehnološke podrobnosti: »S podjetjem KAOUSSIS tesno sodelujemo že več kot 30 let. Še posebej me veseli, da bodo vozila, na katerih smo skupaj delali več kot eno leto, že novembra letos vozila po Atenah in Solunu. Poleg tega je nadgradnja prva v Evropi, ki izpolnjuje vse standarde za delo, pri katerem osebje stoji. To kaže, da lahko z električnim vozilom eCanter rešimo tudi večje tehnične izzive in realiziramo kompleksne nadgradnje. Poleg tega je podjetje Star Automotive Hellas veliko vložilo v to, da bi bili naši delavnici v Atenah in Solunu pooblaščeni za popravilo in vzdrževanje vozila eCanter. Na voljo imamo vsa potrebna orodja, varnostne ukrepe, tehnike, usposabljanja in certifikate, zato lahko za ta vozila zagotovimo odlično poprodajno podporo. Na splošno je bil to vznemirljiv projekt, ki smo ga lahko skupaj realizirali.«

O vozilu FUSO Canter

FUSO Canter je zaradi najmanjšega obračalnega kroga v svojem razredu, velike nosilnosti in vsestranskosti že več kot šest desetletij mednarodna prodajna uspešnica med lahkimi tovornimi vozili. Od lansiranja na tržišče leta 1963 je bilo po vsem svetu proizvedenih več kot 4,5 milijona vozil FUSO Canter. Vozilo je na voljo v petih težnostnih skupinah (od 3,5 do 8,55 t), s šestimi medosnimi razdaljami (od 2500 do 4750 mm), tremi stopnjami zmogljivosti motorjev (od 130 do 175 KM) in tremi različicami kabine (standardna (širina 1,7 m), komfortna (2,0 m) in dvojna kabina (2,0 m)).

Canter in popolnoma električni eCanter se za evropski trg proizvajata v tovarni Mitsubishi Fuso Truck Europe v Tramagalu na Portugalskem, za vse druge trge pa v tovarni Mitsubushi Fuso Truck and Bus Corporation v Kawasakiju na Japonskem.