prestavlja brez prekinitve vlečnega napora
Žal. Nismo našli ničesar.
Canter FUSO 8,55 t ponuja izjemno ravnovesje med nosilnostjo šasije skoraj 6 t in dovoljeno skupno maso do 12,05 t.
Canter 8,55 t ima značilne kompaktne mere lahkega tovornega vozila, zaradi katerih je okreten in enostaven za manevriranje. Poleg tega ima glede na konfiguracijo izjemno majhno lastno maso – 2.565 kg pri medosni razdalji 3.400 mm – ne da bi pri tem žrtvoval stabilnost.
To zagotavlja robusten jekleni lestvični okvir, ki s širino okvirja 850 mm, ki je pri vseh modelih enakomerna, omogoča nosilnost šasije skoraj 6 t in zagotavlja večjo stabilnost pri prevračanju. Velike največje osne obremenitve – 3.100 kg na sprednji osi in do 5.800 kg na zadnji osi – dopolnjujejo trdno zasnovo modela Canter 8,55 t.
Zaradi ugodne zasnove s pogonom na sprednji kolesi ima Canter 8,55 t primerjalno gledano najbolj kompaktne celotne mere. Zlasti pri daljših merah karoserije – največ 7,2 m – je to absolutna prednost v primerjavi s kombiji z nosom. Canter 8,55 t ponuja jasno prednost pri okretnosti s prav toliko – do 15 – mest za palete. Poleg tega lahko Canter 8,55 t ponudi do 3,5 t vlečne zmogljivosti.
V Canterju 8,55 t je serijsko vgrajen menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko. Zagotavlja udobno vozno izkušnjo in gladko prestavljanje brez prekinitev vlečne sile.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | |||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | Dvojna / 6 | ||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||||||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardno (1,7 m) | ||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | ||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.300/4.360 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | ||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||
Medosna razdalja (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | |||
Največja moč / navor | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kot pobočja (spredaj/zadaj) | 35°/25° | |||
Višina do tal pod spednjo osjo (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosilnost šasije (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | ||||||||||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*na voljo le z ročnim menjalnikom | **na voljo le z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosilnost šasije (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | |||
Menjalnik | DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO dobavlja Canter 8,55 t že iz tovarne z udobno enojno kabino.
FUSO opremi Canter 8,55 t z idealno dimenzioniranim, zmogljivim 3-litrskim motorjem z močjo 129 kW (175 KM) za zahtevne prevozne naloge.
FUSO seerijsko opremlja Canter 8,55 t z menjalnikom DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko.
Canter 8,55 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.
Canter 8,55 t je zasnovan tako, da je še posebej prijazen do karoserije, zato FUSO tesno sodeluje s priznanimi proizvajalci karoserij.
Notranjost Canterja 8,55 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.
Ponudba modela Canter 8,55 t prepriča s številnimi drugimi, praktično usmerjenimi elementi opreme.
FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.