Žal. Nismo našli ničesar.

  • BLAGOVNI ZNAMKI FUSO IN CANTER.
    PRIPRAVLJENI ZA USPEŠNE ZGODBE.

    Nujnost blagovne znamke in razvoj Canterja

logo

VELIKO IME. BLAGOVNA ZNAMKA FUSO.

FUSO.
DEL PODJETJA DAIMLER TRUCK AG.

Blagovna znamka FUSO je bistveni sestaqavni del družbe Daimler Truck AG in je z devetimi desetletji izkušenj kot mednarodni proizvajalec tovornih vozil in avtobusov znana daleč prek meja Japonske. Gospodarska vozila s tremi značilnimi rombi na maski hladilnika predstavljajo več kot tretjino celotnega obsega prodaje družbe Daimler Truck AG.Izdelano v Evropi.

FUSO.
BLEŠČEČA ZAMISEL.

Leta 1932 je podjetje Mitsubishi Heavy Industries enega od svojih težkih gospodarskih vozil, avtobus z modelno oznako B46, prvič poimenovalo “Fuso”. Izraz, ki je povezan s častjo in tradicijo, izhaja iz starodavne kitajske besede Fusang, ki se po izročilu nanaša na sveto drevo večnega življenja, ki raste na otoku, kjer sonce vzhaja na vzhodu. Hkrati je Fusang mogoče najti v zgodnjih japonskih spisih, ki so še vedno zapisani s kitajskimi črkami, kot starodavno ime Japonske, ki se v japonščini izgovarja kot “Fuso”. Tako se je rodila blagovna znamka FUSO.

Avtomobil B46 je bil dolg sedem metrov in je lahko prevažal 38 potnikov. Njegov šestvaljni bencinski motor s prostornino 7 litrov je imel za tisti čas impresivno moč 100 KM. Maja 1932 je podjetje Mitsubishi Heavy Industries v Kobeju na Japonskem pozvalo svoje zaposlene, naj ob dobavi modela B46 prvi stranki, japonskemu ministrstvu za železnice, pošljejo predloge za melodično ime. Izbrano je bilo ime Fuso.

Mimogrede, ko je bilo ime “Fuso” predlagano na natečaju za zaposlene, je zmagovalec prejel tri jene denarne nagrade, kar je bilo v tistem času enakovredno skoraj 20 kg riža. Njegov predlog pa mu ni prinesel le sreče: v naslednjih desetletjih je Mitsubishi Fuso vedno držal prst na utripu časa in v skladu s povpraševanjem po prevozu v času gospodarskega razcveta in nastajajočega turističnega razcveta nenehno prihajal na trg z vedno novimi modeli avtobusov in tovornjakov različnih tonaž. Vozila so bila na Japonskem zelo priljubljena, s prvimi uspešnimi izvoznimi posli z Južno Ameriko in pozneje skoraj po vsem svetu pa je podjetje postalo stalna institucija v avtomobilski industriji.

FUSO.
NOVA DOBA.

Leta 2000 je takratni Daimler-Chrysler AG z nakupom 34 % delnic japonskega proizvajalca avtomobilov Mitsubishi Motors Corporation (MMC) postavil temelje za močno partnerstvo v Aziji. Mitsubishi FUSO je bil s svojim obsežnim portfeljem tovornjakov in avtobusov ter izjemno prisotnostjo na azijskih trgih gospodarskih vozil zelo pomemben za globalno strategijo rasti nemške avtomobilske skupine.

Oddelek za tovorna vozila in avtobuse je bil izločen iz družbe MMC in Daimler-Chrysler je že leta 2004 s 65-odstotnim deležem postal večinski delničar novoustanovljene družbe Mitsubishi FUSO Truck Bus Company (MFTBC). Danes ima Daimler Truck AG v lasti nekaj manj kot 90 % delnic, sedež podjetja FUSO v Kawasakiju na Japonskem pa ni le mednarodni kompetenčni center za razvoj lahkih gospodarskih vozil v skupini, temveč tudi globalni razvojni center za nove pogonske tehnologije.

GIBLJIVI TRENUTKI.
MEJNIKI CANTERJA.

VEČ KOT 5 MILIJONOV ELEKTRIČNIH KILOMETROV

eCanter FUSO, prvi serijski električni tovornjak, ki ga uporabljajo stranke po vsem svetu, se je izkazal za zanesljivega. Skupno že več kot štiri milijone kilometrov, kar pomeni več kot 100 krat okoli sveta. FUSO praznuje ta uspeh in se ponovno zavezuje k alternativnemu pogonu: naslednja generacija popolnoma električnega lahkega tovornjaka bo na voljo leta 2023.

2022

PRIHAJA NOVI CANTER

Prepričljive varnostne funkcije, večje udobje in privlačna, sodobna oblika – od avgusta letos je najnovejšo generacijo mogoče naročiti v evropski prodajni mreži Mercedes-Benz. Med drugim je za to modelno serijo zdaj na voljo sistem Sideguard Assist, vsi motorji pa zdaj izpolnjujejo najvišje emisijske standarde EU EURO VI (stopnja E).

2021

NAJVEČJA POGODBA E-VOZNEGA PARKA ZA TOVORNA VOZILA DAIMLER

Družba FUSO je prejela največje naročilo flote električnih tovornjakov v zgodovini družbe Daimler Trucks. eCanter je na praktičnem preizkusu prepričal družbo DB Schenker. Mednarodno logistično podjetje bo na novo naročilo 36 vozil. Močan znak za trajnostno strategijo dostave brez emisij na zadnji milji in pionirsko partnerstvo med podjetjema.

2020

PRAKTIČNA UPORABA FUSO ECANTERJA

Po predstavitvi v EU v Berlinu je vozilo eCanter, ki se proizvaja v majhnih serijah, zdaj med drugim na cestah tudi na Nizozemskem, v Veliki Britaniji in na Portugalskem. Skupno 46 vozil je v redni vsakodnevni uporabi pri strankah z različnimi transportnimi nalogami. Izkušnje in vtisi, pridobljeni med praktično uporabo, so neposredno vključeni v nadaljnji razvoj električnega lahkega tovornjaka.

2018

PRVO ELEKTRIČNO TOVORNO VOZILO V SERIJSKI PROIZVODNJI

FUSO eCanter je prvi popolnoma električni tovornjak v serijski proizvodnji. Julija bo v tovarni v Tramagalu na Portugalskem potekala slovesnost ob zagonu montažne linije. Decembra so v Berlinu štirim velikim mednarodnim logističnim podjetjem DHL, DB Schenker, Rhenus in Dachser predali prvih 14 vozil v Evropi.

2017

CANTER ZDAJ S TOVARNIŠKIMI KAROSERIJAMI

FUSO zdaj ponuja svoje kompaktno lahko tovorno vozilo s platformo in prekucnikom v številnih različicah neposredno iz tovarne. Razvili in preizkusili so jih v podjetju FUSO, zato kot celovita zasnova vozila zagotavljajo največjo kakovost.

2016

CANTER E-CELL UTIRA POT ECANTERJU

Po uspešnih testnih vožnjah s prvimi kupci na Portugalskem prihaja različica E-CELL tudi v Nemčijo. Mesto Stuttgart v svoje komunalne dejavnosti vključuje dvanajst šesttonskih tovornjakov brez krajevnih emisij, drugo vozilo pa uporablja ponudnik paketnih storitev Hermes. Model E-CELL je prvi izključno električni lahki tovornjak, ki je že opravil več kot 150.000 testnih kilometrov. Prototip sedanjega modela eCanter si lahko ogledate na sejmu IAA v Hannovru istega leta.

2016

ZAČEL SE JE PILOTNI PROJEKT CANTER E-CELL

Model E-CELL se prvič preizkuša na Portugalskem v majhni seriji. Osem strank eno leto zbira izkušnje z izključno baterijskim 6-tonskim tovornjakom z nadgradnjo furgon in platformo. Namen preskusa je ugotoviti podatke o dosegu in praktični uporabnosti električnega serijskega tovornjaka.

2014

CANTER 4X4 IN CANTER ECOHYBRID V EVROPI

Novosti v ponudbi za evropski trg sta različica s pogonom na vsa štiri kolesa 4×4 in različica EcoHybrid, ki temelji na modelu TF. Z vse večjo raznolikostjo različic kompaktni lahki tovornjak vedno bolj izpolnjuje vse zahteve strank.

2012

DUONIC® IS PRVI NA SVETU V SEKTORJU LAHKIH TOVORNIH VOZIL

Z modelom TF prihaja na trg nova generacija. Tehnologija in videz sta popolnoma spremenjena. Ena od novosti je karoseriji popolnoma prijazen okvir, po katerem je Canter znan še danes. Ob tem ga FUSO zdaj ponuja s sistemom DUONIC®, ki so ga razvili v podjetju. S tem je prvi lahki tovornjak na svetu z avtomatiziranim menjalnikom z dvojno sklopko.

2011

FUSO PREDSTAVLJA CANTER E-CELL

Na mednarodnem sejmu gospodarskih vozil IAA v Hannovru FUSO razstavlja prvo konceptualno vozilo Canter s povsem električnim akumulatorskim pogonom. Canter E-CELL je precej razburil, saj je tehnično popolnoma funkcionalen in pripravljen za vožnjo.

2010

BLUETEC® PRVIČ V NOVI GENERACIJI MOTORJEV

TD je dobil nadgradnjo motorja v skladu z najnovejšimi standardi EEV, vsi modeli pa zdaj izpolnjujejo standard EURO V. Različica s 175 KM je zdaj opremljena s tehnologijo BlueTec®, ki jo je razvil Daimler.

2009

POPOLNOMA NOVA SERIJA ZA EVROPO

Z modelom TD prihaja lahki tovornjak končno na evropski trg. Je popolnoma prenovljen in prinaša bistvene izboljšave na področju zanesljivosti, funkcionalnosti, ekonomičnosti, prilagodljivosti, predvsem pa varnosti in udobja. Prostor v kabini je zdaj tako velik kot pri nekdanjem modelu Sprinter. Nad vetrobranskim steklom je nov odlagalni prostor, ročica prestavne ročice pa je prvič nameščena na armaturni plošči. Prosti prehod je prvi v tem razredu.

2005

FUSO PRI MERCEDES-BENZU

Po prevzemu delnic s strani družbe Daimler-Chrysler je FUSO prvič dobil osrednjo nemško prodajno organizacijo s sedežem v Stuttgartu. Modela FE7 in FE8 sta pod oznako Canter TB prva lahka tovornjaka znamke, ki ju lahko kupci zdaj kupijo pri izbranih trgovcih Mercedes-Benz.

2002

NOV VIDEZ IN MOTORJI EURO III

Serija FE7 je rezultat posodobitve modela. Obsežne oblikovne spremembe, na primer rešetka hladilnika in žarometi, ji dajejo svež videz. Prav tako je dobila novo generacijo motorjev, ki izpolnjujejo v Evropi veljavni emisijski standard EURO III. Poleg tega je ABS zdaj serijski pri večini modelov.

2001

FUSO POKAŽE PRVI CANTER ECOHYBRID

Predstavitev prvega konceptnega vozila EcoHybrid pomeni začetek izjemne in pionirske raziskovalne in razvojne usposobljenosti na področju alternativnih pogonskih sistemov že v tako zgodnji fazi.

1995

TRI DESETLETJA CANTERJA

Šesta generacija lahkega tovornjaka je na vrsti prav ob 30. obletnici. Novi modeli FE5 imajo aerodinamično optimizirane kabine s tekočimi linijami. Z zelo zmogljivimi motorji, kot je na novo razviti motor z naravnim vbrizgavanjem z močjo 140 KM in neposrednim vbrizgavanjem, Canter zdaj ponuja pogon z največjo delovno prostornino v svojem razredu vozil.

1993

TRIJE DIAMANTI KOT ZAŠČITNI ZNAK

Pod geslom “Današnji novi Canter, opremljen za prihodnost” je Mitsubishi FUSO predstavil modela FE3 in FE4. Ta nova generacija je dobila vsestransko prenovljeno in sodobno oblikovno zasnovo. Sprednji del prvič krasijo trije rdeči Mitsubishijevi diamanti.

1985

PRVI CANTER, IZDELAN V EVROPI

Canter FUSO za evropski trg zdaj izdelujejo na Portugalskem. Prvo vozilo, model FE1, bo 1. februarja zapeljalo s proizvodne linije v osrednji evropski tovarni v Tramagalu.

1980

CANTER NADALJUJE POT DO USPEHA

Konec sedemdesetih let se tržni delež na Japonskem poveča na več kot 20 odstotkov. Ta velik uspeh je delno posledica uvedbe modelnih serij FE1 in FE2 oktobra 1978. Zdaj je ob ozkih vozil na voljo tudi široka različica z nosilnostjo dveh in treh ton. Nekoliko pozneje je bil na seznam opreme dodan še udoben sistem za servo krmiljenje. za evropski trg zdaj izdelujejo na Portugalskem.

1978

NARAŠČA RAZNOLIKOST CANTERJEVIH RAZLIČIC

Serija T200 se obsežno spremeni v vseh pomembnih sestavnih delih. Prenovljen sprednji del kabine je prepoznaven že na prvi pogled. Tudi sicer lahko kompaktni lahki tovornjak postreže z določeno raznolikostjo različic, in sicer je na voljo T200 z različnimi medosnimi razdaljami in višino platforme, zdaj pa tudi kot različica s tritonsko nosilnostjo.

1973

CANTER IMA VEČ MOČI

Na trg prihaja povsem nova modelna serija, in sicer serija T90. Ni se spremenil le videz, temveč tudi nekaj pod kabino: vsi modeli so zdaj opremljeni z dinamičnimi in zmogljivimi motorji (75 KM dizelski ali 90 in 95 KM bencinski). Zaradi tega Canter dosega najboljše vrednosti pospeška in hitrosti v svojem razredu. To so očitno kupci zelo dobro sprejeli – tržni delež na Japonskem se naslednje leto skokovito podvoji.

1968

MITSUBISHI PREDSTAVLJA PRVI LAHKI TOVORNJAK

Mitsubishi Nippon Heavy Industries Ltd. predstavlja svoje prvo lahko tovorno vozilo T720. Kompaktno dvotonsko tovorno vozilo s pogonom na sprednji kolesi velja za izvirno različico modela FUSO Canter. Na voljo je v več karoserijskih različicah in z bencinskim motorjem z močjo 90 KM ter dizelskim motorjem z močjo 68 KM. Svoje ime je dobil, Canter je namreč izraz za rahel galop, da bi značaj vozila povezali z okretnostjo in vzdržljivostjo konja.

1963