Žal. Nismo našli ničesar.
eCanter Naslednje generacije 8,55 t je izključno električno gnana alternativa, ko gre za nekoliko težje prevozne naloge, ob krajevnih ničelnih emisijah.
Z medosno razdaljo 3.400 mm in dosegom do 140 km */** (akumulator M), na primer, ima največja obremenitev šasije 5.110 kg in lahko prav tako ponuja največje osne obremenitve – 3.400 kg na sprednji osi in 6.000 kg na zadnji osi. FUSO ga je opremil tudi z opcijskimi mehanskimi odjemniki moči (mPOT), ki napajajo pogonske enote, kot je hidravlika za prekucnika.
FUSO ponuja eCanter naslednje generacije 8,55 t s štirimi različnimmi medosnimi razdaljami – 3.400 mm, 3.850 mm, 4.450 mm in 4.750 mm – in ga je opremljen z akumulatorskimi sklopi M (doseg do 140 km) in L (doseg do 200 km) – odvisno od izbrane medosne razdalje. V največji različici (medosna razdalja 4.750 mm) in z dolžino karoserije 7,2 m ima eCanter naslednje generacije največjo prostornino tovora z do 15 mesti za palete.
Poleg tega eCanter naslednje generacije 8,55 t ni le zelo okreten za vožnjo, temveč je zaradi svojih kompaktnih dimenzij, tako kot pri vseh FUSO Canterjih, ne glede na konfiguracijo, vedno zagotovljena tudi popolna okretnost.
4C15e | |||
Kabina | Comfort (2.0 m) | ||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | ||
Možnosti akumulatorja | S (41.3 kWh) | S (41.3 kWh) | M (82.6 kWh) |
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 22 kW |
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW |
Medosna razdalja (mm) | 2,800 | 3,400 | 3,400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1,550 | 1,530 | 1,060 |
Največja dolžina karoserije | 3,995 | 4,985 | 4,985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2,600 / 4,500 | ||
Moč | 110 kW max. (85 kW cont.) | ||
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) | 11.6 | 11.6 | 13.4 |
4S15e | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Možnosti akumulatorja | S (41.3 kWh) | S (41.3 kWh) | S (41.3 kWh) | M (82.6 kWh) |
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 22 kW |
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW |
Medosna razdalja (mm) | 2,500 | 2,800 | 3,400 | 3,400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1,695 | 1,690 | 1,670 | 1,190 |
Največja dolžina karoserije | 3,500 | 3,995 | 4,985 | 4,985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2,600 / 4,500 | |||
Moč | 110 kW max. (85 kW cont.) | |||
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) | 10.8 | 12 | 14 | 14 |
6S15e | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Možnosti akumulatorja | S (41.3 kWh) | S (41.3 kWh) | S (41.3 kWh) | M (82.6 kWh) |
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 11 kW | max. 22 kW |
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 70 kW | max. 104 kW |
Medosna razdalja (mm) | 2,500 | 2,800 | 3,400 | 3,400 |
Nosilnost šasije (kg) | 3,445 | 3,440 | 3,420 | 2,930 |
Največja dolžina karoserije | 3,500 | 3,995 | 4,985 | 4,985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2,600 / 4,500 | |||
Moč | 110 kW max. (85 kW cont.) | |||
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) | 10.8 | 12 | 14 | 14 |
7C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2.0 m) | |||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||||
Možnosti akumulatorja | M (82.6 kWh) | M (82.6 kWh) | M (82.6 kWh) | L (123.9 kWh) | M (82.6 kWh) | L (123.9 kWh) |
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW |
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW |
Medosna razdalja (mm) | 3,400 | 3,850 | 4,450 | 4,450 | 4,750 | 4,750 |
Nosilnost šasije (kg) | 4,210 | 4,185 | 4,170 | 3,650 | 4,110 | 3,660 |
Največja dolžina karoserije | 4,985 | 5,728 | 6,718 | 6,718 | 7,213 | 7,213 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3,100 / 5,990 | |||||
Moč | 129 kW max. (110 kW cont.) | |||||
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) | 14.4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
9C18e | ||||||
Kabina | Comfort (2.0 m) | |||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||||
Možnosti akumulatorja | M (82.6 kWh) | M (82.6 kWh) | M (82.6 kWh) | L (123.9 kWh) | M (82.6 kWh) | L (123.9 kWh) |
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW | max. 22 kW |
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW | max. 104 kW |
Medosna razdalja (mm) | 3,400 | 3,850 | 4,450 | 4,450 | 4,750 | 4,750 |
Nosilnost šasije (kg) | 5,155 | 5,100 | 5,075 | 4,645 | 5,015 | 4,615 |
Največja dolžina karoserije | 4,985 | 5,728 | 6,718 | 6,718 | 7,213 | 7,213 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3,400 / 5,990 | |||||
Moč | 129 kW max. (110 kW cont.) | |||||
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) | 14.4 | 16 | 18 | 18 | 19 | 19 |
FUSO opremlja eCanter naslednje generacije 8,55 t že tovarniško z udobno enojno kabino.
eCanter naslednje 8,55 t ima zelo učinkovito električno pogonsko enoto EDM (Electric Drive Module), ki jo sestavljata eMotor in eAxle.
FUSO opremlja eCanter 8,55 t naslednje generacije z dvema različnima baterijskima sklopoma, M-Pack in L-Pack, odvisno od izbrane medosne razdalje.
eCanter naslednje generacije 8,55 t ima različne funkcije, ki prispevajo k povečanju dosega.
eCanter naslednje generacije 8,55 t je združljiv s tehnologijo polnjenja z izmeničnim in enosmernim tokom ter z vsemi omrežnimi napetostmi na vseh večjih trgih.
FUSO svojim strankam ponuja celovito zasnovo e-mobilnosti za eCanter nove generacije 8,55 t, ki na zahtevo vključuje celovito svetovanje in podporo.
Oprema eCanterja naslednje generacije 8,55 t vključuje vse posebne zaščitne naprave za električna vozila.
eCanter naslednje generacije 8,55 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.
eCanter naslednje generacije 8,55 t je zelo prijazen do karoserije in je primerna za skoraj vse logistične zahteve.
Notranjost eCanterja naslednje generacije 8,55 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.
Kot električno vozilo ima eCanter naslednje generacije 8,55 t značilne lastnosti, ki omogočajo prijetno, udobno in dinamično vožnjo.
Za eCanter naslednje generacije 8,55 t kot zrelo serijo izdelkov je značilna prijaznost do servisa. To velja tako za tehnične komponente kot tudi za samo vzdrževanje.
* Podatki o dosegu temeljijo na rezultatih preskusov v omejenih preskusnih pogojih. Poraba električne energije (EE) se lahko razlikuje glede na različne zunanje pogoje, kot so obremenitev, način vožnje, vreme, starost baterije in možnosti vozila. Zato je doseg ocenjen glede na uporabo posameznega vozila in te zunanje dejavnike. Dejanski doseg je lahko nižji ali višji od navedenih vrednosti.
** Vrednosti so bile izračunane pod naslednjimi pogoji: 50 % koristnega tovora, uporaba karoserije v obliki škatle, temperatura okolice 20 °C in povprečna starost akumulatorja.
*** Čas polnjenja je odvisen od različnih dejavnikov, kot so polnilna zmogljivost vozila, polnilna zmogljivost polnilne postaje, stanje napolnjenosti (SoC) baterije ter temperatura okolice in baterije. Vrednosti temeljijo na interno določenih empiričnih vrednostih v optimalnih pogojih pri temperaturi okolice 20 °C.
FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah.
Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz za svetovanje,
prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.