Žal. Nismo našli ničesar.

  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE 8,55 t.
    ELEKTRIČNI ZA TEŽKE PRIMERE.

    Pregled, tehnični podatki, podrobnosti o opremi

logo
OPCIJSKI MEHANSKI mPOT.
Prijazen za karoserijo in priagodljiv.
DOSEG DO 200 KM.
Popolnoma električni in zanesljiv.
NAJV. 5,1 t NOSILNOSTI ŠASIJE.
Vrhunska nosilnost z 0 emisije.

MOČNA ALTERNATIVA
eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE 8,55 t.

9C18e

eCanter Naslednje generacije 8,55 t je izključno električno gnana alternativa, ko gre za nekoliko težje prevozne naloge, ob krajevnih ničelnih emisijah.

Z medosno razdaljo 3.400 mm in dosegom do 140 km  */** (akumulator M), na primer, ima največja obremenitev šasije 5.110 kg in lahko prav tako ponuja največje osne obremenitve – 3.400 kg na sprednji osi in 6.000 kg na zadnji osi. FUSO ga je opremil tudi z opcijskimi mehanskimi odjemniki moči (mPOT), ki napajajo pogonske enote, kot je hidravlika za prekucnika.

FUSO ponuja eCanter naslednje generacije 8,55 t s štirimi različnimmi medosnimi razdaljami – 3.400 mm, 3.850 mm, 4.450 mm in 4.750 mm – in ga je opremljen z akumulatorskimi sklopi M (doseg do 140 km) in L (doseg do 200 km) – odvisno od izbrane medosne razdalje. V največji različici (medosna razdalja 4.750 mm) in z dolžino karoserije 7,2 m ima eCanter naslednje generacije največjo prostornino tovora z do 15 mesti za palete.

Poleg tega eCanter naslednje generacije 8,55 t ni le zelo okreten za vožnjo, temveč je zaradi svojih kompaktnih dimenzij, tako kot pri vseh FUSO Canterjih, ne glede na konfiguracijo, vedno zagotovljena tudi popolna okretnost.

TEHNIČNI PODATKI
eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE 8,55 t V ŠTEVILKAH.

4C15e
Kabina Comfort (2.0 m)
Vrsta kabine /   sedeži Enojna / 3
Možnosti akumulatorja S (41.3 kWh) S (41.3 kWh) M (82.6 kWh)
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Medosna razdalja (mm) 2,800 3,400 3,400
Nosilnost šasije (kg) 1,550 1,530 1,060
Največja dolžina karoserije 3,995 4,985 4,985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2,600 / 4,500
Moč 110 kW max. (85 kW cont.)
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) 11.6 11.6 13.4
4S15e
Kabina Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine /   sedeži Enojna / 3
Možnosti akumulatorja S (41.3 kWh) S (41.3 kWh) S (41.3 kWh) M (82.6 kWh)
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje max. 11 kW max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje   max. 70 kW   max. 70 kW   max. 70 kW max. 104 kW
Medosna razdalja (mm) 2,500 2,800 3,400 3,400
Nosilnost šasije (kg) 1,695 1,690 1,670 1,190
Največja dolžina karoserije 3,500 3,995 4,985 4,985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2,600 / 4,500
Moč 110 kW max. (85 kW cont.)
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) 10.8 12 14 14
6S15e
Kabina Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine /   sedeži Enojna / 3
Možnosti akumulatorja S (41.3 kWh) S (41.3 kWh) S (41.3 kWh) M (82.6 kWh)
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje max. 11 kW max. 11 kW max. 11 kW max. 22 kW
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje max. 70 kW max. 70 kW max. 70 kW max. 104 kW
Medosna razdalja (mm) 2,500 2,800 3,400 3,400
Nosilnost šasije (kg) 3,445 3,440 3,420 2,930
Največja dolžina karoserije 3,500 3,995 4,985 4,985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2,600 / 4,500
Moč 110 kW max. (85 kW cont.)
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) 10.8 12 14 14
7C18e
Kabina Comfort (2.0 m)
Vrsta kabine /   sedeži Enojna / 3
Možnosti akumulatorja M (82.6 kWh) M (82.6 kWh) M (82.6 kWh) L (123.9 kWh) M (82.6 kWh) L (123.9 kWh)
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Medosna razdalja (mm) 3,400 3,850 4,450 4,450 4,750 4,750
Nosilnost šasije (kg) 4,210 4,185 4,170 3,650 4,110 3,660
Največja dolžina karoserije 4,985 5,728 6,718 6,718 7,213 7,213
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3,100 / 5,990
Moč 129 kW max. (110 kW cont.)
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) 14.4 16 18 18 19 19
9C18e
Kabina Comfort (2.0 m)
Vrsta kabine /   sedeži Enojna / 3
Možnosti akumulatorja M (82.6 kWh) M (82.6 kWh) M (82.6 kWh) L (123.9 kWh) M (82.6 kWh) L (123.9 kWh)
Polnilna zmogljivost Izmenični tok - Počasno polnjenje max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW max. 22 kW
Polnilna zmogljivost Enosmerni tok - Hitro polnjenje max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW max. 104 kW
Medosna razdalja (mm) 3,400 3,850 4,450 4,450 4,750 4,750
Nosilnost šasije (kg) 5,155 5,100 5,075 4,645 5,015 4,615
Največja dolžina karoserije 4,985 5,728 6,718 6,718 7,213 7,213
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3,400 / 5,990
Moč 129 kW max. (110 kW cont.)
Najmanjši krog obračanja (od stene do stene) 14.4 16 18 18 19 19

NOTRANJE VREDNOTE
PODROBNOSTI O eCANTERJU NASLEDNJE GENERACIJE 8,55 t.

KABINA.
ŠIROKA IN UDOBNA.

FUSO opremlja eCanter naslednje generacije 8,55 t že tovarniško z udobno enojno kabino.

  • Ta je široka 1.995 mm in združuje kompaktne zunanje mere s prostorno notranjostjo. Komfortna enojna kabina ima tri sedeže.

POGONSKA ENOTA.
ELEKTRIČNA IN UČINKOVITA.

eCanter naslednje 8,55 t ima zelo učinkovito električno pogonsko enoto EDM (Electric Drive Module), ki jo sestavljata eMotor in eAxle.

  • Nov, najsodobnejši eMotor s sinhronskim pogonom s trajnimi magneti in vodnim hlajenjem je razvil Bosch.
  • Z močjo 430 Nm / 129 kW (največja moč) in 250 Nm / 110 kW (trajna moč) je močan in zelo učinkovit. Njegova moč je enakovredna 175 KM, največja hitrost pa znaša 15.000 vrtljajev na minuto.
  • Integrirana oblika z inverterjem omogoča optimalno velikost. Odpadejo dodatni visokonapetostni kabli, zmanjšajo pa se tudi vzdrževalna dela.
  • Vodni hladilni sistem zmanjšuje stroške in povečuje učinkovitost v primerjavi z oljnim hladilnim sistemom.
  • eMotor po potrebi ponuja večji največji navor v celotnem območju vrtljajev, hkrati pa je občurno tišji, bolj gladek in ima nizke vibracije.
  • • Najsodobnejša tehnologija eAxle omogoča kompakten pogonski sklop brez kardanske gredi in vgrajenega diferenciala.

PAKETI AKUMULATORJEV.
SREDNJI IN VELIKI.

FUSO opremlja eCanter 8,55 t naslednje generacije z dvema različnima baterijskima sklopoma, M-Pack in L-Pack, odvisno od izbrane medosne razdalje.

  • Baterije LFP (litijev železov fosfat) so manj odvisne od surovin, kot so nikelj, kobalt ali mangan. Imajo dolgo življenjsko dobo in na splošno veljajo za varne.
  • Nazivna zmogljivost baterij je 83,6 kWh (M, doseg do 140 km) in 123,9 kWh (L, doseg do 200 km).*/**
  • Akumulator omogoča uporabo nadpovprečnih 94 % nazivne zmogljivosti.
  • Učinkovit sistem vodnega hlajenja vedno vzdržuje optimalno temperaturo akumulatorja in tako pozitivno vpliva na njegovo življenjsko dobo.
  • V primeru okvare ali poškodbe je mogoče akumulator zamenjati posamično.

POVEČANJE DOSEGA.
AKTIVNO IN PASIVNO.

eCanter naslednje generacije 8,55 t ima različne funkcije, ki prispevajo k povečanju dosega.

  • Štiri različne stopnje načinov rekuperacije vozniku pomagajo regenerirati zavorno energijo, ki se vrača v akumulator in tako podaljšuje doseg.
  • Poseben opcijski paket za doseg s posameznimi ogrevanimi elementi, kot so volan, vetrobransko steklo in voznikov sedež, ki porabijo malo energije, v primerjavi z ogrevanjem kabine varčuje z baterijami.

POLNILNE REŠITVE.
ZDRUŽLJIVE IN PRAKTIČNE.

eCanter naslednje generacije 8,55 t je združljiv s tehnologijo polnjenja z izmeničnim in enosmernim tokom ter z vsemi omrežnimi napetostmi na vseh večjih trgih.

  • Za razliko od drugih električnih tovornih vozil ne potrebuje nujno stroškovno zahtevne polnilne postaje za enosmerni tok (visoko zmogljivo polnjenje).
  • Vzpostavitev infrastrukture za polnjenje z izmeničnim tokom je preprostejša in stroškovno učinkovitejša.
  • Polnilna moč za polnjenje z izmeničnim tokom je 22 kW (akumulatorja M in L). Serijsko je na voljo 8-metrski polnilni kabel načina 3 za ustrezna polnilna mesta.
  • Odvisno od zmogljivosti polnjenja in velikosti baterijskega paketa je povprečni čas polnjenja za polnjenje z izmeničnim tokom med 3,5 in 5 urami. ***
  • Stranka lahko pri svojem prodajalcu FUSO neposredno naroči ustrezni Siemensov stenski polnilnik za izmenični tok.
  • Pri polnjenju z enosmernim tokom z vhodno močjo 104 kW je povprečni čas polnjenja med 30 minutami in 1,5 ure. ***
  • Polnilni vtič je mogoče odpahniti pri polnilni vtičnici. Dostop do kabine zato ni potreben.
  • Funkcija menija vozila SoC (State of Charge) podpira optimizirano strategijo polnjenja, ki skrajša čas polnjenja in temelji na voznikovih podatkih o uporabi. Nastavi lahko tudi ciljno vrednost (Target SoC), ki se ob dosegu samodejno konča polnjenje.

SVETOVANJE.
INDIVIDUALNO IN OBSEŽNO.

FUSO svojim strankam ponuja celovito zasnovo e-mobilnosti za eCanter nove generacije 8,55 t, ki na zahtevo vključuje celovito svetovanje in podporo.

  • V okviru strateškega partnerstva s podjetjema Siemens in ENGIE lahko stranke dobijo celovito svetovanje na temo infrastrukture za polnjenje z enosmernim tokom in celovit paket storitev. Od tehnologije polnjenja in namestitve do usklajevanja z upravljavcem omrežja.
  • S pomočjo orodja Daimler Truck Incentive Tool lahko trgovci FUSO svojim strankam ponudijo celovit pregled spodbud in ugodnosti, kot so posebne državne subvencije v njihovi državi. Te se lahko na primer nanašajo na nabavo, polnilno infrastrukturo, znižanje davkov ali oprostitev plačila cestnine.
  • FUSO v sodelovanju s specializiranim ponudnikom storitev ponuja tudi podporo pri birokratskih postopkih.
  • S posebno analizo skupnih stroškov lastništva lahko trgovci FUSO vsaki stranki ponudijo povsem individualen izračun za delovanje vozila eCanter.

VISOKOVOLTNI SISTEM.
ZAVAROVAN IN ZAŠČITEN.

Oprema eCanterja naslednje generacije 8,55 t vključuje vse posebne zaščitne naprave za električna vozila.

  • Senzor za trk samodejno izklopi visokonapetostni sistem v primeru nesreče.
  • Visokonapetostni sistem lahko zaradi vzdrževanja ali v nujnih primerih mehansko dezaktivirate s stikalom za ustavitev v sili.
  • Prevozna globina vode vozila eCanter je 300 mm. Če je visokonapetostni akumulator potopljen v vodo, ne oddaja nobenega toka. Vsi električni sestavni deli so zaprti in varni za voznika ali tretje osebe.
  • V primeru notranjih poškodb so baterije zaščitene proti iztekanju. V primeru poškodbe ustavijo polnjenje varnostni protokoli, nameščeni v polnilniku.
  • Pri samodejnem preverjanju celovitosti se s preskusno napetostjo 55 voltov preverijo vsi visokonapetostni sestavni deli glede izgube napetosti. Postopek traja manj kot eno sekundo. Če preskus zazna nepravilnost, visokonapetostnega sistema ni mogoče zagnati vozila.

VARNOST.
ŠČITI IN PODPIRA.

eCanter naslednje generacije 8,55 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.

  • Serijsko so vgrajeni ABS, ESP, aktivni zavorni asistent (sistem za zaviranje v sili), sistem za opozarjanje na zapustitev voznega pasu (LDWS), aktivni pomočnik pri zavijanju (Active Sideguard Assist) in voznikova zračna blazina.
  • Nova serijska električna parkirna zavora varuje vozilo proti prevračanju.
  • LED dnevne luči, LED sprednji žarometi in LED zadnje luči so standard. Žarometi LED so za 30 % svetlejši od halogenskih in porabijo manj energije. Zadnje luči LED povečujejo energijsko učinkovitost ter poudarjajo svež in sodoben dizajn.
  • Serijska funkcija Autolight nadzoruje vozne luči glede na svetlobne razmere.
  • Serijsko je na voljo tudi inteligentni asistent dolgih luči s kamero, ki samodejno uravnava visoke ali nizke snope luči.
  • Sistem AVAS (Accoustic Vehicle Alert System) ustvarja umetne zvoke vozila in opozorilne zvoke pri počasni vožnji in vzvratni vožnji, da opozori druge udeležence v prometu.
  • Opcijska ojačana zadnja zaščita proti podletu zagotavlja še boljšo zaščito v primeru trka od zadaj.

MOŽNOSTI KAROSERIJE.
VSESTRANSKA IN PRILAGOJENA.

eCanter naslednje generacije 8,55 t je zelo prijazen do karoserije in je primerna za skoraj vse logistične zahteve.

  • Novi sklopi akumulatorjev so zaradi svoje optimizirane velikosti nameščeni na sredini šasije in sprostijo prostor za namestitev priključkov.
  • Na električnem lahkem tovornem vozilu je mogoče zlahka izdelati običajne nadgradnje, kot so kesoni (z dvižno ploščadjo ali brez nje), hladilne skrinje, transporterji pijač, furgoni in prekucniki.
  • Strokovnjaki za nadgradnje pri FUSO seveda pomagajo strankam eCanterja pri iskanju idealne nadgradnje in pravega proizvajalca nadgradenj za njihovo uporabo.
  • eCanter naslednje generacije je še posebej prijazen do karoserij in združljiv, saj ga je že tovarniško mogoče po želji opremiti z mehanskimi odjemniki moči, ki napajajo enote, kot je hladilni kompresor.
  • Za eCanter je na voljo tudi opcijski 24-voltni vmesnik.
  • Izdelovalcem karoserij ni treba ustvariti povezave z visokonapetostnim sistemom FUSO ali ločenih povezav CAN.

NOTRANJOST.
SODOBNA IN PRAKTIČNA.

Notranjost eCanterja naslednje generacije 8,55 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.

  • eCanter naslednje generacije ima sistem pametnega ključa za odpiranje in stikalo za zagon/zaustavitev motorja za zagon ali zaustavitev.
  • Nova popolnoma digitalni kombinirani inštrumen IPS LCD omogoča optimalen pregled funkcij, kot so merilnik hitrosti, števec prevoženih kilometrov, indikator stanja akumulatorja, indikator rekuperacije in druge.
  • Gumb za ustavitev polnjenja, prikazovalnik časa polnjenja in prikazovalnik stanja polnjenja LED zagotavljajo več udobja pri polnjenju.
  • Serijski večfunkcijski volan z gumbi za upravljanje zaslona LCD, ki ga je mogoče brezstopenjsko prilagajati.
  • Načini prenosa (naprej, nevtralno, vzvratno) se izbirajo z elektronsko prestavno ročico. Dodatna funkcija je izbira stopnje rekuperacije.
  • Udoben ergonomski voznikov sedež iz Isringhausna je del serijske opreme.
  • Serijska popolnoma samodejna klimatska naprava.
  • Električno pomična stekla prispevajo k enostavni uporabi.

VOŽNJA.
UDOBNA IN DINAMIČNA.

Kot električno vozilo ima eCanter naslednje generacije 8,55 t značilne lastnosti, ki omogočajo prijetno, udobno in dinamično vožnjo.

  • Z enostopenjsko prestavno ročico ni treba menjati prestav in upravljati sklopke.
  • Udobje se poveča s tihim, gladkim in okretnim upravljanjem, pospeševanje pa je skoraj nemoteno, brez trzljajev ali prekinitev navora.
  • Tehnologija e-drive zagotavlja dinamično odzivnost in neposreden pospešek pri speljevanju.
  • Elektronsko stikalo poenostavi upravljanje nove integrirane, elektronsko krmiljene parkirne zavore.

SERVIS.
NEZAHTEVEN IN KAKOVOSTEN.

Za eCanter naslednje generacije 8,55 t kot zrelo serijo izdelkov je značilna prijaznost do servisa. To velja tako za tehnične komponente kot tudi za samo vzdrževanje.

  • Velika servisna mreža servisov Mercedes-Benz in partnerjev FUSO zagotavlja običajno kakovost storitev za eCanter naslednje generacije, ki jo kupci poznajo pri svojih dizelskih vozilih.
  • Vsak baterijski sklop ima loputo za vzdrževanje, ki omogoča enostaven dostop do elektronskih krmilnih komponent. Te je mogoče v primeru napak zamenjati posamično.
  • Postavitev novih akumulatorskih sklopov zmanjšuje število vodenih kablov in tako povečuje enostavnost vzdrževanja.
  • Servisiranje e-osne enote je enostavnejše, stroški vzdrževanja pa nižji. Vzdrževanje menjalnika, ki zahteva veliko časa, ni več potrebno.

* Podatki o dosegu temeljijo na rezultatih preskusov v omejenih preskusnih pogojih. Poraba električne energije (EE) se lahko razlikuje glede na različne zunanje pogoje, kot so obremenitev, način vožnje, vreme, starost baterije in možnosti vozila. Zato je doseg ocenjen glede na uporabo posameznega vozila in te zunanje dejavnike. Dejanski doseg je lahko nižji ali višji od navedenih vrednosti.

** Vrednosti so bile izračunane pod naslednjimi pogoji: 50 % koristnega tovora, uporaba karoserije v obliki škatle, temperatura okolice 20 °C in povprečna starost akumulatorja.

*** Čas polnjenja je odvisen od različnih dejavnikov, kot so polnilna zmogljivost vozila, polnilna zmogljivost polnilne postaje, stanje napolnjenosti (SoC) baterije ter temperatura okolice in baterije. Vrednosti temeljijo na interno določenih empiričnih vrednostih v optimalnih pogojih pri temperaturi okolice 20 °C.

VSI MODELI eCANTER NA PRVI POGLED

  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE 4,25 t.

    eCanter naslednje generacije 4,25 t je trajnostna alternativa za uporabo v mestu in urbanem okolju. Ker ima vse, kar že od nekdaj odlikuje Canter FUSO kot pravo lahko tovorno vozilo, ki je krajevno brez emisij in ga poganja izključno elektrika.

    eCanter 4,25 t.
  • eCANTER 6,0 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    eCanter nove generacije 6,0 t je zaradi svojih kompaktnih dimenzij pravi specialist za zahtevne prevozne naloge na ozkih cestah – in to tiho in brez krajevnih emisij. Je trajnostna alternativa za komunalne naloge.

    eCanter 6,0 t.
  • eCANTER 7,49 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    Naslednja generacija eCanterja 7,49 t je najboljša izbira kot popolnoma električno gnano lahko tovorno vozilo za (skoraj) vsako delo. Zaradi krajevnega delovanja brez emisij je v kombinaciji s prepričljivimi ključnimi podatki idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije.

    eCanter 7,49 t.
  • eCANTER 8,55 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    eCanter Naslednje generacije 8,55 t je izključno električno gnana alternativa, ko gre za nekoliko težje prevozne naloge, ob krajevnih ničelnih emisijah.

    eCanter 8,55 t.
  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE 4,25 t.

    eCanter naslednje generacije 4,25 t je trajnostna alternativa za uporabo v mestu in urbanem okolju. Ker ima vse, kar že od nekdaj odlikuje Canter FUSO kot pravo lahko tovorno vozilo, ki je krajevno brez emisij in ga poganja izključno elektrika.

    eCanter 4,25 t.
  • eCANTER 6,0 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    eCanter nove generacije 6,0 t je zaradi svojih kompaktnih dimenzij pravi specialist za zahtevne prevozne naloge na ozkih cestah – in to tiho in brez krajevnih emisij. Je trajnostna alternativa za komunalne naloge.

    eCanter 6,0 t.
  • eCANTER 7,49 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    Naslednja generacija eCanterja 7,49 t je najboljša izbira kot popolnoma električno gnano lahko tovorno vozilo za (skoraj) vsako delo. Zaradi krajevnega delovanja brez emisij je v kombinaciji s prepričljivimi ključnimi podatki idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije.

    eCanter 7,49 t.
  • eCANTER 8,55 t NASLEDNJE GENERACIJE.

    eCanter Naslednje generacije 8,55 t je izključno električno gnana alternativa, ko gre za nekoliko težje prevozne naloge, ob krajevnih ničelnih emisijah.

    eCanter 8,55 t.

PRVI NASLOV.
TRGOVCI CANTER IN OMREŽJE DELAVNIC.

FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah.
Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz za svetovanje,
prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.

PDFs & Guidebooks

LIST S TEHNIČNIMI PODATKI ZA eCANTER 8,55 t

0 - 0 od 0 Datoteke

DODATNE INFORMACIJE. VEČ O CANTERJU