Žal. Nismo našli ničesar.

  • ROBUSTNI IN UČINKOVIT.
    CANTER FUSO V GRADBENI INDUSTRIJI.

    Pravilno spoprijemanje z delom je potrebno za vse, ki delajo v gradbeništvu. Sipek gramoz je treba prepeljati iz gramoznice na gradbišče, ruševine z mesta rušenja v obrat za recikliranje in tlakovce na paletah iz centra gradbenih materialov na dovozno pot lastnika hiše. Tehnik mora varno priti do daljnovoda, upravljavec stroja pa mora hitro zabetonirati talno ploščo za novi nadstrešek.

    V glavnem so za prevoz sipkega materiala najprimernejši kesoni in prekucniki. Za druge primere uporabe, ko se prekucniki ali zabojniki menjujejo pogosteje oz. ostajajo na mestu natovarjanja, pa je potreben prilagodljiv ali dvižni prekucnik. Včasih pa je za natovarjanje in raztovarjanje potreben močan nakladalni žerjav. Da ne omenjamo posebnih opravil, kot je na primer delo z dvigalom s košaro ali črpalko za beton. Po eni strani je logistika v segmentu gradbeništva precej vsestranska, po drugi strani pa so zahteve hkrati pogosto zelo individualne.

    Niti eno niti drugo ni za Canter FUSO nobena težava - saj je kot trpežna šasija s širokim naborom karoserijskih možnosti narejen za uporabo na vseh vrstah področij gradbeništva.

logo

CANTER FUSO ZA GRADBENIŠTVO.

  • 5 NAJBOLJŠIH

    • TORZIJSKO TOG JEKLEN OKVIR LESTVE. Canter je še posebej robusten, zato zlahka prenese grobo uporabo na gradbišču.
    • VELIKA NOSILNOST ŠASIJE. Canter 7,5 t ponuja nekaj manj kot 5 t, Canter 8,55 t pa približno 6 t.
    • RAZLIČICA 4X4. Z dvojnimi pnevmatikami in izbirnim pogonom na vsa kolesa, reduktorjem in zaporo diferenciala je Canter ekonomičen odgovor na povečane zahteve za vleko.
    • TRI RAZLIČICE KABINE. Glede na tonažo je Canter na voljo s standardno, komfortno ali komfortno dvojno kabino in ponuja 3 ali do 7 enakovrednih sedežev.
    • TOVARNIŠKE NADGRADNJE FUSO. Možnosti za Canter s prekudno ali kesonsko nadgradnjo v različnih izvedbah ponujajo hitro dobavljive celovite pakete, vključno z garancijo.
    5 NAJBOLJŠIH.
  • PRAKTIČNO.

    • NAJMANJŠI OBRAČALNI KROG. Canter 3,5 t z udobno enojno kabino je s premerom le 10,2 m neprekosljiv v svojem razredu glede kompaktnosti. Z njim lahko obračate tudi najmanjšem gradbišču.
    • ZMOGLJIVOST VLEKE DO 3,5 T. Canter naredi še dodatni kilometer glede obremenitve.
    • ZELO DOBRA VIDLJIVOST V VSEH SMEREH. Canterjevo veliko vetrobransko steklo in ravna stranska okna omogočajo, da je pri manevriranju vse dobro vidno.
    • NIZEK ROB ZA NATOVARJANJE. Natovarjanje in raztovarjanje je pri Canterju zelo enostavno.
    PRAKTIČNO.
  • RAZNOLIKOST.

    • DOLŽINE KAROSERIJE DO 7.2 M. To omogočajo različne dolžine okvirja tovornjaka Canter, ki so odvisne od tonaže. Ob tem pa Canter 3,5 t z medosno razdaljo 3.850 mm ponuja najdaljšo karoserijo v svojem segmentu – 5,7 m.
    • IZJEMNO OZEK. Zaradi tega je Canter standardno primeren za uporabo na ozkih cestah ali v ozkih prehodih z različico kabine, ki je široka le 1,7 m.
    RAZNOLIKOST.
  • ENOSTAVNO SESTAVLJANJE

    • PODROBEN VZOREC LUKENJ. Zaradi tega je okvir modela Canter še posebej prijazen za karoserijo.
    • VEČJA PRILAGODLJIVOST KAROSERIJE. Model Canter je na voljo z opcijskimi tovarniško vgrajenimi pogonskimi priključki in 24-voltnim vmesnikom.
    • VSE ZNAMKE. Canter je kot šasija prepričljiv tudi zaradi tesnega sodelovanja podjetja FUSO z vsemi običajnimi proizvajalci karoserij.
    • ZA POSEBNA VOZILA. Canter je primeren kot nosilec za dvigala s košarami ali betonske črpalke in zlahka vgradite nanj žerjav.
    ENOSTAVNO SESTAVLJANJE
  • UČINKOVIT.

    • ZMOGLJIVI 3-LITRSKI MOTORJI. Za model Canter so na voljo trije različni razredi moči, odvisno od tonaže. Vsi motorji so skladni s standardom EURO VI (stopnja E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Priročna, varčna z gorivom in serijska pri vseh motorjih Canter.
    UČINKOVIT.
  • UDOBEN.

    • PRILAGODLJIV. Canter misli s svojim brezstopenjsko nastavljivim volanom na voznike vseh velikosti.
    • DOBRO PREMIŠLJENE MOŽNOSTI SHRANJEVANJA. V vozilu Canter lahko shranite rokavice, čelado ali termovko.
    • UDOBNA TEMPERATURA. Canter ogreva kabino s samodejno ali ročno klimatsko napravo, kabino za posadko pa z ločeno nastavljivim dodatnim prezračevanjem.
    UDOBEN.
  • VAREN.

    • VEČ VARNOSTI. S sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi, kot sta pomoč pri zavijanju ali pomoč pri ohranjanju voznega pasu, Canter varuje druge udeležence v prometu.
    • SVETLOBA V TEMI. Canter prinaša svetlobo v temo s serijsko funkcijo Autolight, ki samodejno vklopi žaromete.
    VAREN.
  • PRIJAZEN ZA VZDRŽEVANJE.

    • IDEALNI DOSTOP. Canter poenostavlja redno vzdrževanje z lahko dostopnimi servisnimi točkami, večja vzdrževalna dela pa z enostavno prekucno kabino.
    PRIJAZEN ZA VZDRŽEVANJE.
  • 5 NAJBOLJŠIH

    • TORZIJSKO TOG JEKLEN OKVIR LESTVE. Canter je še posebej robusten, zato zlahka prenese grobo uporabo na gradbišču.
    • VELIKA NOSILNOST ŠASIJE. Canter 7,5 t ponuja nekaj manj kot 5 t, Canter 8,55 t pa približno 6 t.
    • RAZLIČICA 4X4. Z dvojnimi pnevmatikami in izbirnim pogonom na vsa kolesa, reduktorjem in zaporo diferenciala je Canter ekonomičen odgovor na povečane zahteve za vleko.
    • TRI RAZLIČICE KABINE. Glede na tonažo je Canter na voljo s standardno, komfortno ali komfortno dvojno kabino in ponuja 3 ali do 7 enakovrednih sedežev.
    • TOVARNIŠKE NADGRADNJE FUSO. Možnosti za Canter s prekudno ali kesonsko nadgradnjo v različnih izvedbah ponujajo hitro dobavljive celovite pakete, vključno z garancijo.
    5 NAJBOLJŠIH.
  • PRAKTIČNO.

    • NAJMANJŠI OBRAČALNI KROG. Canter 3,5 t z udobno enojno kabino je s premerom le 10,2 m neprekosljiv v svojem razredu glede kompaktnosti. Z njim lahko obračate tudi najmanjšem gradbišču.
    • ZMOGLJIVOST VLEKE DO 3,5 T. Canter naredi še dodatni kilometer glede obremenitve.
    • ZELO DOBRA VIDLJIVOST V VSEH SMEREH. Canterjevo veliko vetrobransko steklo in ravna stranska okna omogočajo, da je pri manevriranju vse dobro vidno.
    • NIZEK ROB ZA NATOVARJANJE. Natovarjanje in raztovarjanje je pri Canterju zelo enostavno.
    PRAKTIČNO.
  • RAZNOLIKOST.

    • DOLŽINE KAROSERIJE DO 7.2 M. To omogočajo različne dolžine okvirja tovornjaka Canter, ki so odvisne od tonaže. Ob tem pa Canter 3,5 t z medosno razdaljo 3.850 mm ponuja najdaljšo karoserijo v svojem segmentu – 5,7 m.
    • IZJEMNO OZEK. Zaradi tega je Canter standardno primeren za uporabo na ozkih cestah ali v ozkih prehodih z različico kabine, ki je široka le 1,7 m.
    RAZNOLIKOST.
  • ENOSTAVNO SESTAVLJANJE

    • PODROBEN VZOREC LUKENJ. Zaradi tega je okvir modela Canter še posebej prijazen za karoserijo.
    • VEČJA PRILAGODLJIVOST KAROSERIJE. Model Canter je na voljo z opcijskimi tovarniško vgrajenimi pogonskimi priključki in 24-voltnim vmesnikom.
    • VSE ZNAMKE. Canter je kot šasija prepričljiv tudi zaradi tesnega sodelovanja podjetja FUSO z vsemi običajnimi proizvajalci karoserij.
    • ZA POSEBNA VOZILA. Canter je primeren kot nosilec za dvigala s košarami ali betonske črpalke in zlahka vgradite nanj žerjav.
    ENOSTAVNO SESTAVLJANJE
  • UČINKOVIT.

    • ZMOGLJIVI 3-LITRSKI MOTORJI. Za model Canter so na voljo trije različni razredi moči, odvisno od tonaže. Vsi motorji so skladni s standardom EURO VI (stopnja E).
    • FUNKCIJA START-STOP. Priročna, varčna z gorivom in serijska pri vseh motorjih Canter.
    UČINKOVIT.
  • UDOBEN.

    • PRILAGODLJIV. Canter misli s svojim brezstopenjsko nastavljivim volanom na voznike vseh velikosti.
    • DOBRO PREMIŠLJENE MOŽNOSTI SHRANJEVANJA. V vozilu Canter lahko shranite rokavice, čelado ali termovko.
    • UDOBNA TEMPERATURA. Canter ogreva kabino s samodejno ali ročno klimatsko napravo, kabino za posadko pa z ločeno nastavljivim dodatnim prezračevanjem.
    UDOBEN.
  • VAREN.

    • VEČ VARNOSTI. S sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi, kot sta pomoč pri zavijanju ali pomoč pri ohranjanju voznega pasu, Canter varuje druge udeležence v prometu.
    • SVETLOBA V TEMI. Canter prinaša svetlobo v temo s serijsko funkcijo Autolight, ki samodejno vklopi žaromete.
    VAREN.
  • PRIJAZEN ZA VZDRŽEVANJE.

    • IDEALNI DOSTOP. Canter poenostavlja redno vzdrževanje z lahko dostopnimi servisnimi točkami, večja vzdrževalna dela pa z enostavno prekucno kabino.
    PRIJAZEN ZA VZDRŽEVANJE.

TRDNA OSNOVA.
PRIJAZNOST CANTERJA DO KAROSERIJE.

Canter FUSO je kot prilagodljiva šasija s šestimi različnimi medosnimi razdaljami idealna osnova za skoraj vsako nadgradnjo. Njegov trpežni lestvični okvir iz jekla zaradi zasnove s profilom C ponuja še posebej veliko nosilnost. Zaradi podrobnega vzorca lukenj je okvir izjemno prijazen do karoserije, zato FUSO tesno sodeluje z vsemi običajnimi proizvajalci karoserij. Ob tem zagotavljajo tovarniške nadgradnje Canter za kesone in prekucnike zelo hitro razpoložljivost.

PRVI NASLOV.
TRGOVCI CANTER IN OMREŽJE DELAVNIC.

FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.

ČUDOVITI POGLEDI.
SLIKE CANTERJA.

DODATNE INFORMACIJE. VEČ O CANTERJU