Žal. Nismo našli ničesar.
FUSO Canter 7,5 t je preprosto najboljša izbira za (skoraj) vsako delo, saj je zaradi svojih prepričljivih ključnih podatkov idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije.
Kot vsi modeli ima tudi Canter 7,5 t značilne kompaktne mere lahkega tovornega vozila, zaradi tega pa je okreten in enostaven za manevriranje. Poleg tega ima, glede na konfiguracijo, v svojem razredu nepremagljivo nizko lastno težo – 2.520 kg z enojno kabino in 2.785 kg z dvojno kabino – ne da bi pri tem žrtvoval stabilnost.
To zagotavlja robusten jekleni lestvični okvir debeline 6 mm, ki omogoča nosilnost šasije do 5 t. Velike največje osne obremenitve – 3.100 kg na sprednji osi in do 5.800 kg na zadnji osi – dopolnjujejo zasnovo Canterja 7,5 t, ki je usmerjena v nosilnost.
Zaradi ugodne zasnove s pogonom na sprednji kolesi ima Canter 7,5 t primerjalno gledano najbolj kompaktne skupne mere. Zlasti pri daljših merah karoserije – največ 7,2 m – je to absolutna prednost v primerjavi s kombiji z nosom. Canter 7,5 t ponuja jasno prednost pri okretnosti s prav tolikih – do 15 – mestih za palete. Da ne omenjamo dodatne vlečne zmogljivosti do 3,5 t.
Še en praktičen temelj je urejena zasnova notranjosti, zaradi katere je dostopna širina približno 200 mm. Enostavno in varno izstopanje na sovoznikovi strani na cestah z gostim prometom ni težava.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | |||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | Dvojna / 6 | ||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||||||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardno (1,7 m) | ||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | ||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.300/4.360 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | ||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosilnost šasije (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | ||||||||||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*na voljo le z ročnim menjalnikom | **na voljo le z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosilnost šasije (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | |||
Menjalnik | DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
FUSO za Canter 7,5 t ponuja dve različici udobne kabine.
Za model Canter 7,5 t sta na voljo dva učinkovita in zmmogljiva 3-litrska motorja z močjo 110 kW (150 KM) in 129 kW (175 KM).
Poleg običajnega 5-stopenjskega ročnega menjalnika ponuja FUSO za Canter 7,5 t tudi menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko.
Canter 7,5 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.
Za Canter 7,5 t ponuja FUSO tovarniško karoserijo v obliki tristranskega prekucnika z jeklenimi stranicami.
Notranjost Canterja 7,5 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.
Ponudba modela Canter 7,5 t prepriča s številnimi drugimi, praktično usmerjenimi elementi opreme.
FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.