Žal. Nismo našli ničesar.

  • JAVNE STORITVE. TEHNIČNE DEJAVNOSTI PODJETJA CONSTANCE TEMELJIJO NA PRILAGODLJIVEM VOZILU CANTER FUSO.

VZDRŽEVANJE IN SKRB ZA JAVNE MESTNE POVRŠINE JE NALOGA ZA TEHNIČNI OBRATI KONSTANZ (TBK). V OBČINSKI OPERATIVNI EKIPI JE TUDI VEČ VOZIL CANTER FUSO.

Praznjenje več kot 800 javnih košev za smeti na celotnem območju mesta, skrb za tisoče dreves v mestnem drevoredu in ustrezno vzdrževanje šestih pokopališč s približno 24.000 grobovi – to so le tri od več deset različnih dejavnosti, ki jih zaposleni v tehničnih službah mesta Constance, krajše TBK, opravljajo iz dneva v dan. “Skrbijo, da so in ostajajo javni prostori v mestu čisti, urejeni in prijetni za življenje,” je zapisano v brošuri podjetja TBK Pri mobilni podpori se TBK zanašajo na vozila Canter FUSO, ki so idealna za komunalno uporabo.

CANTER FUSO JE DOMA NA VSEH OBMOČJIH OBČINE

Mesud Gök vozi enega od teh Canterjev in z njim na rednih obhodih po slikovitem mestu ob Bodenskem jezeru v službi občinske službe za čiščenje prevozi letno skoraj 10.000 kilometrov. 7,5-tonski tovornjak v značilni občinski oranžni barvi je model 7C18 z nadgradnjo za zbiranje odpadkov podjetja Zoeller. Zaradi kompaktnih mer in okretnosti svojega smetarskega vozila Mesud Gök z njim ne vozi le po pogosto ozkih ulicah starega mestnega jedra Konstanca, temveč tudi po promenadi ob jezeru. Canter z veliko nosilnostjo je tu ravno pravšnji, saj samo iz javnih zabojnikov za odpadke mestno osebje za čiščenje odstrani na leto približno 450 ton odpadkov.

Drugi Canter FUSO se uporablja za vzdrževanje pokopališč, kjer 7,5 tonski kotalni prekucnik zbira zeleni odpad, ki se nabira. Mesto Konstanca ima eno glavno pokopališče in pet krajevnih pokopališč. Zaposleni na oddelku skrbijo za približno 17 hektarjev tako imenovanih vzdrževalnih površin pokopališč, ki so urejene kot park in morajo biti vedno v dostojnem stanju za obiskovalce. Vozilo Canter, ki ima zabojnik z izjemno visokimi stranskimi stenami, ki povečajo zmogljivost, je idealno vozilo za hiter odvoz po opravljenih delih, kot so košnja trave, obrezovanje žive meje ali odstranjevanje listja.

Tretji 7,5-tonski Canter je na poti za oddelek TBK za zeleno nego in vrtnarjenje, predvsem za preverjanje in vzdrževanje mestnega drevja. S 14.900 primerki je veliko dela. Canter FUSO lahko pri tej nalogi pridobi točke tudi s svojo težkim, a hkrati lahko in vitko obliko, saj je veliko dreves na težko dostopnih lokacijah v središču mesta, kamor večja tovorna vozila ne morejo priti zlahka.

Poleg tega ta Canter s svojo praktično in prilagodljivo nadgradnjo s prilagodljivo platformo opravlja tudi prevoze za tesarski oddelek TBK, ki med drugim skrbi za vzdrževanje 72 občinskih otroških igrišč. Pe dve drugi vozili Canter FUSO se uporabljata za vzdrževanje cest. Edno od njih je bil posebej konfigurirano z zelo ozko vozniško kabino, široko le 1,7 metra, in je tako zavedeno posebno vozilo za delo v najožjih ulicah starega mesta. Vsa vozila so opremljena s samodejnim menjalnikom Duonic z dvojno sklopko in so zato izjemno udobna za vožnjo. Zaradi funkcije zelo počasne vožnje lahko zaposleni pri TBK brez težav manevrirajo s svojim Canterjem, pomoč pri speljevanju v klanec pa je še ena praktična pomoč pri vsakodnevni uporabi.

ZA NAŠE RAZNOLIKE IN POGOSTO
POVSEM RAZLIČNE NALOGE.
POTREBUJEMO VOZILO, KI GA JE MOGOČE
UPORABLJATI PRILAGODLJIVO IN KI JE PRI SVOJEM DELOVANJU POPOLNOMA ZANESLJIVO.
Andreas Haaga, vodja oddelka centralne nabave pri TBK

POGODBA O STORITVAH ZAGOTAVLJA NADZOR NAD STROŠKI IN RAZPOLOŽLJIVOSTJO

“Za naše raznolike in pogosto povsem različne naloge potrebujemo vozilo, ki ga je mogoče uporabljati prilagodljivo in je pri svojem delovanju popolnoma zanesljivo,” poudarja Andreas Haaga, vodja oddelka centralne nabave pri TBK. Poleg številnih možnosti konfiguracije, zaradi katerih je Canter idealen za občinsko uporabo, je zanj odločilen še en argument: možnost izračunavanja stroškov s celovito servisno pogodbo. Ta je še posebej primerna za občine, saj poleg številnih storitev popravil in vzdrževanja vključuje tudi 24-urno dežurno službo ali pregledovanje podvozja FUSO, vključno z glavnim in varnostnim pregledom. Na ta način so Canterji TBK vedno pripravljeni za uporabo.