Žal. Nismo našli ničesar.

  • PRIHODNOST DANES. PRVI POPOLNOMA ELEKTRIČNI eCANTERJI ZA LOGISTIKO DHL, DB SCHENKER, RHENUS IN DACHSER.

PRVI POPOLNOMA ELEKTRIČNo GNANI SERIJSKI eCANTERJI, KI SE VOZIJO PO EVROPSKIH CESTAH. ZDAJ JIH UPORABLJAJO LOGISTIČNI VELIKANI DHL, DB SCHENKER, RHENUS IN DACHSER.

Krajevno brez emisij in skoraj brez hrupa, tako je videti prihodnost evropske mestne logistike – in ta se začenja zdaj! Vsaj po mnenju 14 popolnoma električnih vozil eCanter FUSO, ki so jih danes v Berlinu predali štirim velikim mednarodnim logističnim podjetjem Deutsche Post DHL, DB Schenker, Rhenus Group in Dachser. S tem so eCanterji z bruto maso 7,49 tone povsem uradno prvo serijsko izdelano tovorno vozilo na električni pogon za evropski trg.

S svojimi eCanterji stranke dobijo popolnoma praktično in zrelo vozilo, ki je že opravilo več kot 90.000 testnih kilometrov. V ta namen so med letoma 2014 in 2017 na Portugalskem in v Nemčiji potekali obsežni preskusi s predserijskimi modeli. Podatki, izkušnje in ugotovitve, zbrane pri običajnih vsakodnevnih logističnih operacijah, so bili vključeni v razvoj trenutne maloserijske različice vozila eCanter FUSO. Od julija letos je različica z električnim pogonom v celoti vključena v proizvodno linijo običajnega modela Canter v tovarni v Tramagalu na Portugalskem. Tako so vsi modeli Canter in eCanter za evropski trg “Made in Europe (Izdelani v Evropi)”.

UPORABA ALTERNATIVNIH POGONOV, KOT JE V POPOLNOMA ELEKTRIČNIH VOZILIH
eCANTER FUSO, IGRA POMEMBNO VLOGA PRI DOSEGANJU CILJA NAŠE SKUPINE, DA DO LETA 2050 ZMANJŠAMO VSE EMISIJE, POVEZANE Z LOGISTIKO, NA NIČ. DRUŽBA DHL FREIGHT JE ODLOČENA, DA BO PRISPEVALA SVOJ DELEŽ.
Uwe Brinks, izvršni direktor DHL Freight

eCANTER FUSO ZAMENJUJE KONVENCIONALNO UPORABLJENE PREVENTIVE

Uwe Brinks, izvršni direktor DHL Freight, meni, da je šest eCanterjev za njegovo skupino odločilen gradnik: “Uporaba alternativnih pogonov, kot je na primer popolnoma električni eCanter FUSO, ima pomembno vlogo pri doseganju cilja naše skupine, da do leta 2050 zmanjšamo vse z logistiko povezane emisije na nič. Družba DHL Freight je odločena, da bo prispevala bo k temu.”

Dve vozili bosta tako prešli v družbo DHL Freight in bosta v prihodnje dostavljali težke pošiljke splošnega tovora, kot so električni ali veliki gospodinjski aparati, poslovnim in zasebnim strankam na mestnih poteh za podružnico v Berlinu.

“S pomočjo eCanterja želimo zmanjšati emisije in krajevno onesnaženje zraka v našem špedicijskem prometu ter tako omejiti svoj CO2 odtis in odtis naših strank,” pojasnjuje Uwe Brinks. Štirje drugi eCanterji se uporabljajo tudi v središču Berlina. V oddelku DHL Parcel Division zagotavljajo dostavo pošiljk podjetjem in večjim strankam. Nova električna tovorna vozila niso posebej obravnavana, temveč jih namerava družba DHL v celoti vključiti v operativni proces in z njimi na posamezni poti zamenjati vozila na konvencionalni pogon.

eCANTER FUSO MORA DOKAZATI UČINKOVITOST VOZNEGA PARKA

Zaradi njegovega statusa zrelega serijskega vozila se je družba DB Schenker zlahka odločila za vozilo eCanter FUSO, kot je opisal Ewald Kaiser, operativni direktor družbe DB Schenker AG: “V DB Schenkerju si že leta nenehno prizadevamo, da bi postali tudi vodilni svetovni ponudnik zelene logistike za naše stranke. Uporaba novega eCanterja je zato za nas logični naslednji korak k nadaljnji širitvi naših obstoječih okolju prijaznih rešitev v kopenskem prometu, da bi lahko dosegli svoj cilj, tj. zmanjšali ogljični odtis naše celotne logistične verige za 30 odstotkov.” DB Schenker bo zato v naslednjih dveh letih podrobno testiral svoje tri eCanterje v mestni logistiki, tudi v Berlinu, da bi preveril ustreznost voznega parka.

Skupina s Group prav tako načrtuje uporabo svojih treh vozil eCanter FUSO v Berlinu. Nicolas Rottmann, generalni direktor podjetja Rhenus Home Delivery, že nestrpno pričakuje, kako se bodo odrezala e-tovorna vozila: “V podjetju Rhenus Home Delivery sledimo trajnostni filozofiji podjetja. Poleg uvedbe dostave brez papirja že dlje časa preučujemo okolju prijazne, alternativne možnosti pogonov. Z vozilom eCanter imamo zdaj priložnost preizkusiti uporabo akumulatorskih električnih vozil v našem voznem parku.”

V enoti za dostavo na dom bodo popolnoma električna vozila v prihodnje dostavljala pohištvo, rjavo in belo tehniko ter veliko športne opreme v središču Berlina. Nicolas Rottmann tu vidi idealne pogoje za vozilo eCanter: “Zaradi kratke razdalje od osrednjega skladišča v Hoppegartnu do naših končnih strank je uporaba trajnostnega, popolnoma električnega vozila v mestnem območju Berlina odlična možnost.”

eCANTER FUSO TEMELJNI KAMEN ZA NOVO LOGISTIČNO ZASNOVO

Še dve vozili eCanter FUSO bosta dobavljeni prevoznim podjetjem, ki delajo za ponudnika logističnih storitev. “Vozili sta sestavni del našega projekta ‘City Distribution’ in dopolnjujeta našo inovativno in trajnostno zasnovo dostave v mestna središča,” pojasnjuje Stefan Hohm, direktor za korporativne rešitve , Raziskave in razvoj Dachser SE. “Skrbimo za sestavo optimalne mešanice vozil za vsako mesto in za kombiniranje voznega parka z mikro zvezdišči na lokacijah v mestnih središčih.”

Zato je prihodnja naloga vozil eCanter osnovna dejavnost splošnega tovora na zadnjem kilometru. Tako na primer dostavljajo palete z industrijskim blagom na manjše centralno locirane skladiščne točke ali neposredno k stranki. Na poti nazaj poberejo blago in ga pripeljejo nazaj v podružnice podjetja Dachser.

eCANTER FUSO NA VOLJO S STORITVAMI DAIMLER TRUCK

Tudi Stefan Hohm meni, da je eCanter prava kombinacija inovacij in preverjenih storitev: “Izbrali smo eCanter FUSO, ker je to prvo serijsko izdelano električno tovorno vozilo, ki bo dalo zagon celotnemu razredu gospodarskih vozil. Poleg tega je družba Daimler CharterWay naš dolgoletni partner za vozni park, na katerega se lahko zanesemo tudi pri mestni logistiki prihodnosti.”

Tako kot pri drugih tovornih vozilih Mercedes-Benz se lahko štiri logistična podjetja tudi pri novem vozilu eCanter FUSO zanesejo na običajne storitve in podporo. Na primer, uporaba vozila eCanter poteka na podlagi 24-mesečnega dolgoročnega najema prek podjetja Mercedes-Benz CharterWay, strokovnjaka za najem gospodarskih vozil v okviru družbe Daimler AG.

V prihodnjih mesecih bo strankam po vsej Evropi predanih več kot 150 dodatnih vozil eCanter FUSO z različnimi karoserijskimi različicami za različne namene.