Žal. Nismo našli ničesar.

  • SERIJSKA PROIZVODNJA FUSO POZDRAVLJA ZAČETEK PROIZVODNJE eCANTERJA NOVE GENERACIJE.

PO USPEŠNNI EVROPSKI PREMIERI eCANTERJA NOVE GENERACIJE LANI JESENI, SE JE V EVROPI URADNO ZAČELA SERIJSKA PROIZVODNJA 100-ODSTOTNO ELEKTRIČNEGA LAHKEGA TOVORNEGA VOZILA.

“Ta dan pomeni novo poglavje v zgodovini podjetja Mitsubishi FUSO Truck Europe. Danes se namreč začenja serijska proizvodnja eCanterja naslednje generacije,” je pred več kot 100 gosti iz politike, gospodarstva in medijev ponosno naznanil Arne Barden, generalni direktor družbe Mitsubishi FUSO Truck Europe (MFTE). S slavnostnim dogodkom 22. maja se je uradno začela proizvodnja druge generacije popolnoma električnega modela eCanter, ki ga za evropski trg zdaj izdelujejo v tovarni FUSO na Portugalskem.

Kot predstavnik vseh prihodnjih eCanterjev naslednje generacije, ki bodo zapeljali s proizvodne linije v Tramagalu, se je po asfaltno sivi preprogi med dvema stojnicama za goste zapeljal eCanter 4C15e, težak 4,25 t – brez emisij, vendar nenavadno neslišen. Zvok je bil posledica bliskavic fotoaparatov prisotnih predstavnikov medijev in navdušenega aplavza občinstva.

Ta dan zaznamuje novo poglavje v zgodovini podjetja Mitsubishi FUSO Truck Europe. Začenja se namreč začenja proizvodnja vozila eCanterja naslednje generacije.
Arne Barden, izvršni direktor Mitsubishi FUSO Truck Europe

eCANTER NOVE GENERACIJE UTIRA POT PREVOZOM, KI BREZ EMISIJ CO2

Karl Deppen, generalni direktor Daimler Truck Asia, je v svojem govoru poudaril, da je začetek proizvodnje vozila eCanter FUSO za podjetje posebnega pomena: “Daimler Truck je zavezan Pariškemu sporazumu o podnebnih spremembah. Naš cilj je voditi trajnostni promet do uspeha in do leta 2039 na naših ključnih svetovnih trgih ponujati le vozila, ki bodo med obratovanjem ogljično nevtralna. Z vozili eCanter nove generacije še posebej olajšamo našim strankam prehod na e-mobilnost. Naredili smo pomemben korak naprej k prevozu, ki je nevtralen z vidika emisij CO2.”

Pomen razogljičenja sektorja mobilnosti je poudaril tudi portugalski predsednik vlade António Costa, ki je na odru nastopil kot častni gost dogodka. Družba se ne more izogniti odzivu na izzive podnebnih sprememb in energetskega prehoda. Da bi do leta 2050 dosegli podnebno nevtralnost, si ne smemo privoščiti odlašanja, temveč moramo danes sprejeti prave odločitve za jutri. Proizvodnja 100-odstotno električnega vozila eCanter v Tramagalu je ena od njih.

Podjetja, ki uporabljajo eCanter naslednje generacije, bi aktivno prispevala k manjšemu odtisu CO2 v prihodnosti. Zato je obsežna posodobitev obstoječih voznih parkov v prihodnjih letih neizogibna, saj je treba blago še vedno prevažati. Po mnenju predsednika vlade se v tem skriva velik gospodarski potencial, od katerega imata lahko dolgoročno korist tako tovarna kot regija. Na koncu je António Costa čestital podjetju FUSO in zaposlenim v tovarni za začetek serijske proizvodnje in se zahvalil tudi za drugi pomemben mejnik, ki ga je MFTE lahko praznovala istočasno: 250.000 proizvedenih Canterjev od začetka proizvodnje leta 1980.

Ta impresivna količina in več kot 60 let izkušenj pri izdelavi Canterja zagotavljata tovarni FUSO več kot trdne temelje za vse prihodnje izzive. Direktor tovarne Arne Barden je v svojem govoru poudaril neutrudno predanost ljudi v Tramagalu, od katerih nekateri tam delajo že desetletja in imajo edinstveno strokovno znanje. Skupna prizadevanja vseh so omogočila prilagoditev proizvodnih procesov in zagotovila, da smo dobro pripravljeni na povečanje obsega proizvodnje nove naprave eCanter. “Pripravljeni smo, da našim strankam zagotovimo električne tovornjake, ki jih bodo potrebovale v prihodnjih desetletjih, ko se bo svet pospešeno približeval ogljični nevtralnosti,” je dejal izvršni direktor Arne Barden.

NASLEDNJA GENERACIJA eCANTERJA JE “IZDELANA V EVROPI” ZA EVROPO

Pri oblikovanju eCanterja naslednje generacije so bile pomembne tudi posebne potrebe strank. Od predstavitve prve generacije eCanterja leta 2017 je bilo po vsem svetu v praktični uporabi skupaj 550 baterijsko električnih lahkih tovornjakov, ki so skupaj prevozili več kot osem milijonov kilometrov. V tem obdobju je FUSO lahko pridobil dragocene izkušnje in spoznanja, ki so bila vključena v tehnične izboljšave modela eCanter naslednje generacije.

Predsednik vlade António Costa si je med svojim pozdravnim nagovorom lahko iz prve roke ogledal postopke na proizvodni liniji in nekatere novo razvite sestavne dele, kot so pogonski sklop, sestavljen iz električne osi in motorja, ter akumulatorski sklopi. V spremstvu Karla Deppena in Arneja Bardena si je premier António Costa na kratko ogledal tovarno do prizorišča dogodka v enem od velikih skladišč sestavnih delov. Vodja portugalske vlade je med ogledom izkoristil priložnost, da je zaposlenim stisnil roko in z njimi na različnih delovnih mestih izmenjal nekaj besed. Zaposleni so ob tej priložnosti nosili majice z napisom “READY TO INNOVATE (PRIPRAVLJENI NA INOVACIJE)”. To je bil moto dneva in jasno sporočilo, ki ga FUSO pošilja v svet z novim eCanterjem iz Tramagala.

V Evropi se bo prodaja vozila eCanter naslednje generacije FUSO sprva začela v 17 državah: Franciji, Španiji, Portugalski, Italiji, Združenem kraljestvu, Irski, Nemčiji, Avstriji, Švici, Belgiji, Češki, Danski, Švedski, Finski, Slovaški, Grčiji in Poljski.

URADNI ZAČETEK PROIZVODNJE eCANTERJA NASLEDNJE GENERACIJE JE BIL USPEŠEN

Po simbolični predstavitvi prvega novega vozila eCanter pred kamerami skoraj vseh glavnih televizijskih postaj v državi so bili gostje dogodka povabljeni na osvežilne napitke in pijačo ter podroben ogled vozila. Parkirano je bilo sredi gostinskega območja. Zanimivo je, da je bilo samo vozilo zasnovano z uporabo transportnih zabojev sestavnih delov, ki bodo naslednji dan vgrajeni v nova vozila eCanter. Montaža teh sestavnih delov običajno poteka na območju, ki je služilo kot lokacija dogodka.

Ne glede na to, ali je vozilo Canter električno ali ne, se je njegova praktičnost ponovno izkazala za koristno, saj je dvojna sedežna klop za potnike omogočila, da so predsednik vlade António Costa in njegova gostitelja, Karl Deppen in Arne Barden, v kabini udobno sedeli skupaj. To je bila odlična priložnost za fotografiranje za prisotne novinarske fotografe. Sodeč po tem, kako dolgo je trojica sedela v vozilu in se živahno pogovarjala, je bil uradni začetek proizvodnje eCanterja naslednje generacije FUSO izjemno uspešen.