Žal. Nismo našli ničesar.

  • TRAJNOSTNA PLOČEVINKA PIVA. eCANTER FUSO JE POSEBNA CISTERNA ZA PIVOVARNE HEINEKEN.

POPOLNOMA ELEKTRIČNO TOVORNO VOZILO eCANTER FUSO S POSEBNO KAROSERIJO CISTENE DOSTAVLJA PIVO HEINEKEN V AMESTERDAMU BREZ EMISIJ IN ZELO TIHO.

“Heineken zasleduje ambiciozne trajnostne cilje. Da bi jih dosegli, preučujemo celotno vrednostno verigo, ki seveda vključuje tudi prevoz,” pojasnjuje Hans Böhm, generalni direktor nizozemske pivovarne. Zato Heineken uporablja zdaj za dostavo v kavarne in lokale v zgodovinski četrti s kanali v Amsterdamu zeleni tovornjak.

V obeh pomenih besede, saj nenavaden 7,5 ton težko tovorno vozilo ni le pobarvano v Heinekenovo zeleno barvo, temveč je tudi lokalno brez emisij in tiho na cesti – gre namreč za eCanter FUSO. Po Heinekenovih besedah je električno gnano lahko tovorno vozilo s posebno nadgradnjo prva tovrstna cisterna za pivo na svetu. Njegova uvedba je del Heinekenove globalne trajnostne kampanje “Brewing a better World (Varimo boljši svet)”, ki vključuje zmanjšanje ogljičnega odtisa pivovarne.

eCANTER FUSO PREMAGUJE PRIMERLJIVA TOVORNA VOZILA NA DIZELSKI POGON

Carla van der Wielena, vodjo sektorja Tankbeer pri Heinekenu, je prepričal eCanter: “Izbrali smo eCanter FUSO, ker ponuja najboljše razmerje med velikostjo, težo in ničelnimi emisijami.” Dejansko se pivovarna v tem pogledu odreže zelo dobro, saj lahko popolnoma električno lahko tovorno vozilo naenkrat prepelje 3.000 litrov, kar je skoraj 50 odstotkov več piva kot primerljivo tovorno vozilo na dizelski pogon,naložen s sodi iz nerjavečega jekla. To omogočata majhna lastna teža vozila eCanter, ki je 3.335 kilogramov, v kombinaciji z veliko nosilnostjo šasije, ki je 4,155 tone, in lahka zasnova rezervoarja proizvajalca Duotank, ki je podobna sodom.

Iz Heinekenove pivovarne v Den Boschu, južno od Amsterdama, velika cisterna pripelje 20.000 litrov svežega Heinekena, Amstela ali Branda v mestno središče na obrobju metropole. Tam se pivo prečrpa v majhno električno cisterno, ki v eni vožnji oskrbi do pet strank. Ko je dostavljavec na lokaciji, preprosto “”prelije”” tovor iz prevelike pločevinke piva na eCanterju v rezervoarje za skladiščenje na kraju samem.

Dva metra široka in 5,3 metra dolga mini cisterna je ustvarjena za ozke ulice in majhne uličice starega mestnega jedra Amsterdama. S kratko medosno razdaljo 3 400 mm in majhnim obračalnim krogom lahko z vozilom eCanter zlahka manevrirate v vseh ovinkih. Poleg tega s 7,5 tone skupne mase vozila izpolnjuje omejitve dostopa, ki jih je uvedlo mesto za zaščito konstrukcije mostov in nabrežij. Ta zahteva je eden od razlogov, zakaj Heineken za dostavo ne uporablja velikih e-tovornih vozil.

IZBRALI SMO eCANTER FUSO, KER PONUJA NAJBOLJŠE RAZMERJE MED VELIKOSTJO, TEŽO IN PREVOZA BREZ EMISIJ.
Carl van der Wielen, vodja podjetja Tankbeer pri Heinekenu

MANJ EMISIJ POMENI VEČJO KAKOVOST ŽIVLJENJA

Šest visokonapetostnih litij-ionskih akumulatorjev s skupno 82 kWh energije omogoča vozilu eCanter FUSO doseg približno 100 kilometrov. Polnjenje na priključku za hitro polnjenje traja približno eno uro. Heineken poudarja, da se električna cisterna polni izključno z zeleno električno energijo. To pomeni, da popolnoma električna cisterna za pivo že izpolnjuje stroge zahteve za območja brez emisij zz dostavnim prometom, ki bodo v Amsterdamu začele veljati leta 2025.

“Zelo sem vesel, da smo s cisterno eCanter našli trajnostni način prevoza našega piva – brez izpušnih plinov in delcev saj, poleg tega pa še kot šepet tiho,” zatrjuje Heinekenov šef Hans Böhm in je prepričan: “Ta nova zasnova vozila pomeni boljšo kakovost življenja za vse, ki tu živijo, delajo ali obiskujejo središče mesta.”