Žal. Nismo našli ničesar.

  • ZELENI PALEC GOR. CANTER FUSO JE PREPRIČA STROKOVNJAKE ZA UREJANJE KRAJINE V PODJETJU SCHELLHEIMER GMBH.

SCHELLHEIMER GARDEN- AND LANDSCAPING GMBH SPREMINJA SANJE SVOJIH STRANK O VRTU V RESNIČNOST. STROKOVNJAKI ZA UREJANJE KRAJINE SE PRI PREVOZNIH NALOGAH ZANAŠAJO NA VOZILO CANTER FUSO.

Za minimalistično nemško kratico GaLaBau se skriva precej raznolika industrija. To postane jasno najpozneje ob pogledu na portfelj podjetja Schellheimer GmbH iz Wilpoldsrieda pri Kemptnu v Allgäuu. Direktor Lars Schellheimer in njegova ekipa natančno vedo, kaj je pomembno pri načrtovanju in oblikovanju vrta. Poznajo vse možne vrste rastlin, so strokovnjaki za njihovo nego in jih ne uporabljajo le za ozelenitev vrtov ali parkov, temveč tudi streh ali fasad. Del storitev je tudi tlakovanje poti, postavljanje zidov, nameščanje razsvetljave in celo ustvarjanje ribnikov in naravnih bazenov ter še veliko več.

ENOSTAVNOST VZDRŽEVANJA NAS NAVDIHUJE ŽE DESETLETJA. ODLOČITEV, DA SE TUDI V MALO TOVORNO VOZILO LAHKO VGRADI NAGIBNA KABINA, JE BILA PO MOJEM MNENJU PIONIRSKA. TAM JE NEKDO DOBRO RAZMISLIL!
Lars Schellheimer, direktor Schellheimer GmbH

VSESTRANSKA ZASNOVA VOZILA ZA VSESTRANSKE STROKOVNJAKE ZA UREJANJE KRAJINE

Vsestranski strokovnjaki zato za svoje prevozne naloge potrebujejo enako vsestransko zasnovo vozila. Kako primerno je, da je Canter FUSO v tem pogledu pravi “naravni talent”, saj lahko z idealno konfiguracijo služi za vsako uporabo na področju urejanja krajine. S svojo praktično zasnovo, visoko nosilnostjo, okretnostjo, tremi zmogljivimi različicami motorjev, udobjem pri upravljanju in vožnji, podobnim avtomobilu, širokim naborom možnosti nadgradnje in vrhunskimi storitvami ponuja privlačen celovit paket. Zaradi tega je Canter ekonomsko zelo zanimiv za panogo, v kateri ima prevoz pomembno vlogo, hkrati pa gre za stroškovni dejavnik, ki ga je treba upoštevati.

Lars Schellheimer, druga generacija, ki vodi družinsko podjetje, je že dolgo prepričan o vozilu Canter FUSO: “Enostavno vzdrževanje nas navdušuje že desetletja. Po mojem mnenju je bila odločitev o vključitvi nagibne kabine v malo tovorno vozilo prelomna. Nekdo je dobro premislil!” Prvo 3,5-tonsko tovorno vozilo v voznem parku je očitno pustil trajen vtis. Njegova nagibna kabina, ki takrat pri manjših tovornjakih ni bila samoumevna, je omogočala, da je bilo mogoče preprosto in brez zapletov sam napolniti motorno olje ali zavorno tekočino.

CANTER FUSO SE PRILAGAJA SPREMINJAJOČIM SE ZAHTEVAM

Danes je na cesti šest vozil Canter FUSO s tristransko prekucno karoserijo v svetlo zeleni barvi podjetja Schellheimer GmbH. Ne nazadnje se Lars Schellheimer tudi zaradi vse obsežnejšega nabora dejavnosti, ki jih z leti ponuja strokovnjak za urejanje krajine in vrtnarjenje s svojo ekipo, pri svojih trenutnih vozilih zanaša predvsem na veliko nosilnost robustnega Canterja 7,5 t. Ta omogoča vleko težkih prikolic: “Če lahko že zjutraj ob prvi vožnji na gradbišče iz našega skladišča naložimo razsut material, prihranimo čas in denar. Enako velja za zadnji izkop dneva.”

Canter s svojimi petimi težnostnimi razredi od 3,5 t do 8,55 t pokriva ravno tiste lahke tonaže, po katerih je na področju vrtnarjenja in urejanja okolice še posebej veliko povpraševanja. Je prva izbira, kadar je kombi premajhen, težki tovornjak pa prevelik.

Medtem ko vozniki Canterja v podjetju Schellheimer za dodatno nosilnost potrebujejo vozniško dovoljenje za tovornjake razreda C1E, je FUSO Canter še posebej priljubljen pri številnih podjetjih s področja urejanja okolice, zlasti v 3,5t različici. Do dovoljene skupne mase 3,5 t ga je mogoče voziti z vozniškim dovoljenjem razreda B, z razširitvijo na razred BE pa je mogoče priključiti celo prikolico do 3,5 t (dovoljena skupna masa).

PRAVI VOZNI OBČUTEK IN TEHNOLOGIJA V VOZILU CANTER FUSO

Lars Schellheimer od svojih zaposlenih pogosto sliši, da je vožnja z vozilom Canter FUSO koraj tako prijetna kot z osebnim avtomobilom, celo kot s tovornim voziloim 7,5 ton. Opcijski samodejni menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko s šestimi prestavami omogoča še prijetnejšo in lažjo vožnjo. K temu je treba dodati še učinkovit in okolju prijazen motor, s katerim Canter vedno hitro pride z enega gradbišča na drugo. Glede na tonažo je na voljo motor z močjo 130 KM, 150 KM ali 175 KM. Vse različice motorjev dopolnjuje zaprt filter za dizelske trdne delce, ki ne potrebuje vzdrževanja. Samodejna regeneracija filtra trdnih delcev deluje zanesljivo, kar lahko vozniki Canterja potrdijo pri Schellheimerju iz lastnih izkušenj.

Tovorna vozila 7,5 t v Schellheimerjevem voznem parku imajo dva metra široko kabino Comfort. Tisti, ki želijo, da so mere še bolj kompaktne, lahko svojega Canterja v različicah 3,5 t in 6 t opremijo z ozko, le 1,7 metra široko enojno kabino. Če vam ti dve možnosti nista po godu, ker raje prevažate material in posadko naenkrat, vam bo Canter s 3,5 t ali 7,5 t kot dvojna kabina Comfort s šestimi oziroma sedmimi sedeži zagotovo ustrezal.

Canter FUSO ni prostoren le po širini, temveč tudi po dolžini. Šest medosnih razdalj, odvisno od tonaže, med 2.500 mm in 4.750 mm, ponuja številne možne kombinacije. Ujemajoče se ploščadi in prekucne nadgradnje, klasične za uporabo pri vrtnarjenju in urejanju okolice, so na voljo neposredno v tovarni. Na seznamu dodatne opreme za Canter so tudi 24-voltni vmesnik in priključki za priklop hidravličnih črpalk ali kompresorjev. Možne so tudi dodatne individualne prilagoditve, na primer ščitnik proti soncu ali praktična škatla za opremo in orodje.

BLIŽINA STRANKAM IN PRAKTIČNE STORITVE, KI SO VKLJUČENE V VOZILO CANTER

Lars Schellheimer je zadovoljen, da je Canter dejansko mogoče konfigurirati tako individualno: “Zelo smo zadovoljni, da lahko vozila prilagodimo svojim potrebam. Vendar pri tako velikem številu različic potrebujemo tudi nekoga, ki nam lahko strokovno svetuje. Na srečo nam pri tem pomagajo zaposleni pri Mercedes-Benzu.” Zaposleni pri Mercedes-Benzovem prodajnem partnerju Autohaus Allgäu GmbH in Co. KG v Kemptnu ne opravljajo le odličnega dela pri svetovanju pred nakupom ali najemom, temveč je izvajalca GaLaBau prepričala tudi poprodajna ekipa. Delavnica pristojne podružnice ponuja strankam zelo prilagojeni delovni čas, ki ga je mogoče enostavno uskladiti z delovnim časom njihovega podjetja. “S storitvami podjetja Mercedes-Benz smo zelo zadovoljni. Podružnica, ki skrbi za nas, ob delavnikih dela do 22. ure, ob sobotah pa do 16. ure. To je za nas zelo pomembno, saj so nam vozila običajno na voljo šele od petka popoldne,” pravi Lars Schellheimer.