Žal. Nismo našli ničesar.
FUSO trenutno sodeluje z več kot 300 priznanimi proizvajalci karoserij po vsej Evropi.C Canter je zaradi svoje pestrosti s petimi tonažami in šestimi različnimi medosnimi razdaljami primeren za skoraj vse nadgradnje in lahko izpolnjuje zahteve skoraj vseh vrst uporabe in prevoznih nalog. Od preprostega tovornjaka s kesonom do kompleksnega posebnega vozila.
Robustni jekleni lestvični okvir šasije je zasnovan kot profil C, kot pri težkih tovornjakih, in tako zagotavlja posebno visoko nosilnost. Ob tem je za okvir značilen podroben vzorec lukenj, ki je na splošno zelo priročen za izdelovalce karoserij. Tovarniško vgrajeni priključki za hidravlične črpalke ali kompresorje in opcijski 24-voltni vmesnik dopolnjujejo karoseriji prijazno zasnovo modela Canter.
Stranke pa imajo koristi od preprostega ravnanja zaradi možnosti obračuna, ki jo FUSO ponuja za svoje tovarniške nadgradnje. Ta model obračuna za vgrajena kompletna vozila je mogoč tudi prek izbranih partnerjev za izdelavo nadgradenj ter v kombinaciji z nekaterimi vnaprej konfiguriranimi vozili, ki jih lahko stranka v celoti kupi pri podjetju FUSO.
Izjemna prijaznost karoserije Canter seveda velja tudi za popolnoma električno vozilo eCanter, alternativno rešitev za lokalni prevoz brez emisij.
Canter in eCanter s kesonom sta funkcionalna osnova za prevoze na področju splošnega tovora. Karoserijo s kesonom lahko z dodatki, kot so ograje, zložljive stranice, okvirji za ponjave ali dvižne rampe, spremenite v vsestransko večnamensko vozilo. Dodatna kombinacija z žerjavom za natovarjanje, za katero je Canter seveda prav tako primeren, omogoča samostojno natovarjanje in raztovarjanje. Canter s platformo v različnih izvedbah je na voljo tudi kot tovarniška nadgradnja FUSO.
Vozili Canter in eCanter kot prekucnika sta še posebej primerni za prevoz razsutega tovora in drugega nepritrjenega tovora. Funkcija tristranskega nagiba omogoča enostavno raztovarjanje ali odlaganje na levo, desno ali zadaj. Če je treba samostojno natovarjati, je mogoče dodati žerjav za nqatovarjanje z žlico. Canter s prekucnik v različnih izvedbah je na voljo tudi kot tovarniška karoserija FUSO.
Canter in eCanter sta kot samonakladalnika s svojimi kompaktnimi dimenzijami idealna za uporabo v mestu na gradbiščih in industriji odstranjevanja odpadkov. Njun jekleni okvir zagotavlja robustno podlago za hidravlično telo nakladalnega mostu. S prekucno nadgradnjo je Canter učinkovita in prilagodljiva prevozna rešitev, saj se lahko premika samostojno, medtem ko prekucniki preprosto ostanejo tam, kjer so potrebni.
Podobno kot samonakladalnik, vendar še bolj prilagodljivo, se lahko Canter in eCanter ob prekucniku uporabljata kot kotalni prekucnikI za transport zabojnikov in vseh drugih zamenljivih karoserij. Canter je lahko opremljen z različnimi zabojniki, ki se hitro in enostavno povlečejo na podvozje in pritrdijo s hidravličnim dvigalom s kavljem. Zato ni primeren le za gradbeništvo in industrijo odstranjevanja odpadkov, temveč je idealen tudi za najrazličnejše naloge prevoza v mestnih središčih v občinah ali za gasilske enote ter obrambo pred elementarnimi nesrečami.
Vozili Canter in eCanter kot furgon sta prevozna rešitev za dostavne prevoze v mestu in na urbanih območjih. Vedno sta kompaktna in okretna, zaradi različnih tonaž in medosnih razdalj pa hkrati ustrezata vsem zahtevam. Kot Canter 3,5 T ponuja najdaljšo dolžino karoserije v svojem segmentu, različice Canterja z največjo prostornino pa omogočajo največjo dolžino karoserije 7.210 mm z medosno razdaljo 4.750 mm – kar pomeni do 15 mest za naložitev polnih palet.
Za enote, kot so dvižne ploščadi ali hladilne enote, so na zahtevo pripravljeni vmesniki, na Canterju pa je mogoče realizirati tudi vse druge nadgradnje na tej osnovi, kot so zabojniki za pijačo.
eCanter je izrecno preizkušena in preverjena alternativa brez krajevnih emisij, zlasti v mestnem dostavnem prometu.
Vozilo Canter, opremljeno s kesonom ali kot prekucnik, že zdaj opravlja številne naloge komunalnih prevozov. Vendar pa je zaradi nadgradnje kot kotalni prekucnik še posebej prilagodljiv pri uporabi.
V vseh različicah ima Canter tudi možnost priklopa sprednjih priključkov. Tako ga je na primer mogoče opremiti s snežnim plugom za zimsko službo prek komunalne plošče.
Z veliko vlečno zmogljivostjo, v različici z dvojno kabino ali kot Canter 4×4 z izbirnim pogonom na vsa štiri kolesa ima pravzaprav vse, kar je potrebno za specializirano in zahtevno komunalno uporabo.
Za čiščenje in odstranjevanje odpadkov na območjih z omejenim prometom, na primer v starem mestnem jedru, na območjih za pešce ali v parkih, je potrebno izjemno kompaktno, a zmogljivo vozilo z možnostjo vožnje posebnih nadgradenj. Canter je mogoče preprosto sestaviti kot vozilo za pometanje, vozilo za zbiranje odpadkov ali vozilo za sesanje in izpiranje ter je referenčno vozilo v kompaktnem razredu za različne znane proizvajalce nadgradenj.
V nujnih primerih je pomemben vsak centimeter, zato je Canter kot posebej kompaktno podvozje vnaprej določeno za izdelavo posebnih vozil za gasilce. Zlasti v različici 4×4 z vklopljivim pogonom na vsa kolesa ponuja vse, kar zmore težki tovornjak, vendar je lahek, agilen in okreten. Canter izpolnjuje vse standardne zahteve za gasilska vozila, specializirani proizvajalci nadgradenj za posebna vozila pa lahko na njem brez težav zgradijo popolnoma opremljena reševalna in gasilska vozila, prilagojena za pomoč in reševanje v ozkih ulicah in uličicah.
Če se želite povzpeti visoko, pa nimate prostora – vsakdanja težava pri uporabi dvigala s košaro v mestu. Canter je rešitev tudi na tem področju, saj s kratko medosno razdaljo in ozko različico kabine ponuja najbolj kompaktno osnovo za vgradnjo stroja za dviganje. Mere modela Canter omogočajo tudi namestitev nosilcev znotraj obrisa vozila. Pri vozilu Canter 3,5 T voznik prav tako ne potrebuje vozniškega dovoljenja za tovorno vozilo.
Kompaktne mere se pogosto zahtevajo tudi za različne prevozne naloge na letališču, da bi lahko parkirali še posebej blizu letala ali celo pod njim. Canter je zato idealen kot vozilo s stopnicami za potnike, vozilo za sesanje in izpiranje odpadne vode na letalu, cisterna za svežo vodo, razpršilnik in še veliko več.
Canter se lahko uporablja kot kompaktni in okretni pajek s kesonom nakladalno klančino in vitlom, pa tudi s posebno karoserijo, vključno z napravo za dvigovanje avtomobilov.
Tovarniške karoserije Canter, ki so oblikovane natančno za Canter in eCanter ter izdelane neposredno v tovarni FUSO v Tramagalu na Portugalskem, so najboljša ponudba za kupce, ki želijo naročiti svojega Canterja pripravljenega iz enega samega vira.
Od leta 2016 FUSO v sodelovanju s priznanim in zanesljivim evropskim partnerjem ponuja svoje tovarniške nadgradnje za Canter s kesonom in Canter s prekucnikom v številnih različicah. Strokovnjaki za nadgradnje pri podjetju FUSO pripisujejo velik pomen nenehnemu preverjanju standardov kakovosti in spremljajo razvojni proces nadgradenj ena na ena. Enako velja za različne možnosti opreme, ki so na voljo tudi franko tovarna. Med njimi so zaboji za orodje, nosilci opreme in različni funkcionalni pokrovi, ki ščitijo dele vozila proti obrabi, umazaniji, deformacijam ali poškodbam.
Kakovost tovarniških nadgradenj Canter zagotavljajo strokovnjaki za nadgradnje pri podjetju FUSO. Zato so vključene tudi v garancijo za vozilo.
Najboljše storitve za stranke so FUSO-jeva glavna prednostna naloga – zato FUSO s svojim portalom za proizvajalce karoserij ponuja neposredno kontaktno točko zanje. Ker je zanje FUSO dragocena stranka in partner.
V okviru portala za izdelovalce nadgradenj zagotavlja FUSO vse informacije in podatke, ki jih izdelovalec nadgradenj potrebuje pri načrtovanju za svojo stranko na šasiji Canter ali eCanter in z njo. Na portalu so med drugim na voljo tehnične risbe, električni diagrami, specifikacije in smernice, dovoljene prilagoditve in primeri. Vse informacije so na voljo za ogled in snetje.
Ob tem lahko proizvajalci prek portala neposredno kontaktirajo s strokovnjaki za izdelke in karoserije FUSO – in v vsakem primeru dobijo hiter odgovor.