Žal. Nismo našli ničesar.

  • ZNAMKA FUSO PODJETJA DAIMLER TRUCK:
    eCANTER ELEKTRIFICIRAL VOZNI PARK ŠVICARSKEGA PODJETJA TIT IMHOF, KI SE UKVARJA S PREVOZI IN ODSTRANJEVANJEM ODPADKOV

Leinfelden-Echterdingen/Nemčija – V vozni park podjetja TIT Imhof AG v švicarskem kantonu Thurgau so dodali popolnoma električni nakladalnik FUSO eCanter 9C18e. 8,55-tonsko lahko tovorno vozilo je prvo popolnoma električno serijsko vozilo tega podjetja za prevoz, gradnjo in odstranjevanje odpadkov iz Kreuzlingena, ki se že več let močno zavzema za električno mobilnost.

37-letni lastnik Dominic Imhof skupaj s svojo sestro vodi podjetje, ki ima trenutno približno 150 zaposlenih in skoraj 70 vozil, in je navdušen nad električno mobilnostjo. Nabor storitev podjetja TIT Imhof obsega logistiko na gradbiščih, posebne prevoze, storitve z žerjavom, izkope in rušenje ter odstranjevanje in recikliranje za poslovne, industrijske in zasebne stranke. To med drugim vključuje storitev prevoza kontejnerjev, pri kateri se tovorno vozilo FUSO eCanter v podjetju TIT Imhof izredno dobro obnese. Model 9C18e s kontejnerskim nakladalnikom tipa AK4V ponudnika Meier-Ratio prevaža prazne kontejnerje strankam in odstranjuje vsebino polnih kontejnerjev v lastnem centru za odstranjevanje v Kreuzlingenu. Zaradi kratke medosne razdalje 3400 mm je eCanter še posebej kompakten in okreten za uporabo v mestu in okoliških skupnostih. Akumulatorski sklop M mu z enim polnjenjem omogoča doseg do 140 kilometrov.

eCanter popolnoma izpolnjuje naše zahteve, predvsem pa je njegova nosilnost 3,3 tone idealna za prevoz kontejnerjev.
Dominic Imhof, Lastnik TIT Imhof AG

Elektrificirano delo: FUSO eCanter se dokazuje pri vsakodnevnem delu

Tudi voznik Jozef Peciar, ki že šest let sodeluje s podjetjem TIT Imhof, potrjuje prednosti modela eCanter pri vsakodnevni uporabi. Naj gre za postavljanje kontejnerja vzvratno na ozke dovozne poti z izjemno natančnostjo ali za manevriranje čez cesto na ozkih, zavitih ulicah južne obale Bodenskega jezera – eCanter svoje vsakodnevne naloge obvladuje z odliko. Karoserija vozila eCanter lahko dvigne kontejnerje velikosti od enega do deset kubičnih metrov in teže do 4,5 tone. »Med mojimi najljubšimi je električni pomožni odgon (ePTO) v eCanterju,« pravi Jozef Peciar. »Pritisnem tipko in pogon se takoj vklopi. Z dizelskimi tovornjaki ni vedno tako. Pogosto traja kar nekaj časa, da se črpalka zažene. V vozilu FUSO eCanter je stikalo nameščeno na levi strani pod volanom in ga zlahka dosežem, tudi ko stojim ob kabini.«

Vozilo se čez noč polni s polnilno enoto na enosmerni tok na dvorišču družbe. Po potrebi lahko voznik Jozef Peciar polni med odmorom za kosilo in izkoristi prednosti odličnega obnašanja vozila eCanter pri polnjenju. Ker se odziva na digitalne klice dispečerja na svojem tabličnem računalniku, ne more računati na fiksne poti. Včasih mora prevoziti le pet kilometrov v eno smer in nazaj, spet drugič pa je njegovo naslednje delovišče oddaljeno 20 kilometrov. Kljub temu z enim polnjenjem lahko dela celo dopoldne.

Lastnika Dominica Imhofa navdušuje še ena prednost električnih vozil v njegovem voznem parku: »Če sem iskren, nismo niti pomislili, kako tiho bo naše delovno okolje prav zaradi električne mobilnosti. To je še en učinek, ki ga zdaj vsi cenimo.«