posebej odporen na obremenitve
nepremagljiv v svojem razredu
in do 6 sedežev
Žal. Nismo našli ničesar.
Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje.
Z najmanjšim obračalnim krogom v razredu 3,5-ton – 10,2 m pri medosni razdalji 2.500 mm – in zaradi odlične vidljivosti v vse smeri lahko vozniki Canterja pridejo dlje tudi tam, kjer bi pri drugih kombijih morali prestaviti v vzvratno prestavo. Vse to je zaradi serijskega neodvisnega vzmetenja koles na sprednji osi povezano z večjim udobjem med vožnjo.
Ko govorimo o nadaljevanju: Canter 3,5 t je s 5,7 m – pri medosni razdalji 3.850 mm – vodilni v svojem segmentu, ker ima najdaljšo karoserijo.
Njegov značilen jekleni lestvični okvir – s širino okvirja 700 mm ali 750 mm, odvisno od izbrane različice kabine – daje podvozju Canterja izjemno robustnost in nosilnost. To dopolnjujejo nadpovprečne največje osne obremenitve – 1.950 kg na sprednji in 2.500 kg na zadnji osi – in do 3,5 tone dovoljene vlečne zmogljivosti. Canter 3,5 t je pravo lahko tovorno vozilo, vse drugo je le dostavno vozilo.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | |||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | Dvojna / 6 | ||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||||||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardno (1,7 m) | ||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | ||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.300/4.360 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | ||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||
Medosna razdalja (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | |||
Največja moč / navor | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kot pobočja (spredaj/zadaj) | 35°/25° | |||
Višina do tal pod spednjo osjo (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosilnost šasije (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | ||||||||||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*na voljo le z ročnim menjalnikom | **na voljo le z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosilnost šasije (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | |||
Menjalnik | DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Pri Canterju 3,5 t so na voljo tri različice kabin, ki omogočajo prilagojeno in individualno konfiguracijo.
Za model Canter 3,5 t sta na voljo dva varčna 3-litrska motorja z močjo 95 kW (130 KM) in 110 kW (150 KM).
Poleg običajnega 5-stopenjskega ročnega menjalnika ponuja FUSO za Canter 3,5 t tudi menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko.
Canter 3,5 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.
FUSO ponuja za Canter 3,5 t prekucne nadgradnje in kesone v različnih izvedbah neposredno iz tovarne.
Notranjost Canterja 3,5 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.
Ponudba modela Canter 3,5 t prepriča s številnimi drugimi praktično usmerjenimi elementi opreme.
FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.