Žal. Nismo našli ničesar.

  • CANTER 3,5 t.
    PRIPRAVLJEN ZA MESTO.

    Funkcije, tehnični podatki, podrobnosti o opremi

logo
OKVIR Z LESTVIJO S PROFILOM C.
Izdelan iz 4 mm debelega jekla,
posebej odporen na obremenitve
OBRAČALNI KROG 10,2 m
Enostavno manevriranje,
nepremagljiv v svojem razredu
3 RAZLIČICE KABINE.
Standardna, komfortna, dvojna komfortna kabina
in do 6 sedežev

PRAVA VELIKOST. CANTER 3,5 t.

3S13 / 3C13 / 3S15 / 3C15 (D)

Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje.

Z najmanjšim obračalnim krogom v razredu 3,5-ton – 10,2 m pri medosni razdalji 2.500 mm – in zaradi odlične vidljivosti v vse smeri lahko vozniki Canterja pridejo dlje tudi tam, kjer bi pri drugih kombijih morali prestaviti v vzvratno prestavo. Vse to je zaradi serijskega neodvisnega vzmetenja koles na sprednji osi povezano z večjim udobjem med vožnjo.

Ko govorimo o nadaljevanju: Canter 3,5 t je s 5,7 m – pri medosni razdalji 3.850 mm – vodilni v svojem segmentu, ker ima najdaljšo karoserijo.  

Njegov značilen jekleni lestvični okvir – s širino okvirja 700 mm ali 750 mm, odvisno od izbrane različice kabine – daje podvozju Canterja izjemno robustnost in nosilnost. To dopolnjujejo nadpovprečne največje osne obremenitve – 1.950 kg na sprednji in 2.500 kg na zadnji osi – in do 3,5 tone dovoljene vlečne zmogljivosti. Canter 3,5 t je pravo lahko tovorno vozilo, vse drugo je le dostavno vozilo.

TEHNIČNI PODATKI
CANTER 3,5 t V ŠTEVILKAH.

3S13 3S15
Kabina Standardno (1,7 m) Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosilnost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 1.950/2.500 1.950/2.500
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Enojna / 3 Dvojna / 6
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosilnost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 1.950/2.500 1.950/2.500
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosilnost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2.300/4.360
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik
Največja moč / navor 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Dvojna / 7
Medosna razdalja (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosilnost šasije (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Največja dolžina karoserije(mm) 5.005 5.750 4.005 4.750
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik
Največja moč / navor 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kot pobočja (spredaj/zadaj) 35°/25°
Višina do tal pod spednjo osjo (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Dvojna / 7 Enojna / 3 Dvojna / 7
Medosna razdalja (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosilnost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Največja dolžina karoserije(mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*na voljo le z ročnim menjalnikom **na voljo le z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosilnost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Največja dolžina karoserije(mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3.100/5.800
Menjalnik DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama
Največja moč / navor 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 13,8 15,2 16,6 18

NOTRANJE VREDNOTE
PODROBNO O CANTERJU 3,5 t.

KABINE.
OZKE, ŠIROKE IN DVOJNE.

Pri Canterju 3,5 t so na voljo tri različice kabin, ki omogočajo prilagojeno in individualno konfiguracijo.

  • Ozka različica standardne enojne kabine s širino 1.695 mm združuje posebno kompaktne zunanje mere z razmeroma prostorno notranjostjo in tremi enakovrednimi sedeži.
  • Ostali dve različici, enojna kabina Comfort in dvojna kabina Comfort, s širino po 1.995 mm, ponujata tri oziroma do šest sedežev. s širino po 1.995 mm, ostali dve različici, enojna kabina Comfort in dvojna kabina Comfort, ponujata tri oziroma do šest sedežev.

MOTORJA.
MOČNA IN UČINKOVITA.

Za model Canter 3,5 t sta na voljo dva varčna 3-litrska motorja z močjo 95 kW (130 KM) in 110 kW (150 KM).

  • Turbinski polnilnik s spremenljivo geometrijo turbine zagotavlja optimalno odzivnost in trajno visok navor tudi pri nizkih vrtljajih motorja.
  • Opremljena sta z najnovejšo tehnologijo skupnega voda in serijsko funkcijo start-stop.
  • Zaprti, samodejno obnavljajoči se filter za trdne delce v kombinaciji s selektivno katalitično redukcijo (SCR) očisti izpušne pline.
  • Motorji izpolnjujejo standard EURO VI (stopnja E).Motor.

MENJALNIK.
ROČNI IN SAMODEJNI.

Poleg običajnega 5-stopenjskega ročnega menjalnika ponuja FUSO za Canter 3,5 t tudi menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko.

  • Avtomatizirani 6-stopenjski menjalnik zagotavlja udoben občutek prestavljanja brez prekinitev vlečne sile in z minimalno obrabo.
  • Poleg tega je na voljo praktična funkcija parkiranja za varno parkiranje, integriran način Eco Mode za zmanjšanje porabe in druge inteligentne rešitve, kot sta funkcija zelo počasne vožnje za lažje manevriranje in pomoč pri speljevanju v klanec, ki zagotavlja, da se tovorno vozilo premika na vzponih nemoteno.

VARNOST.
ŠČITI IN PODPIRA.

Canter 3,5 t je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.

  • ESP, ABS in voznikova zračna blazina so seveda standardni.
  • Drugi sistemi, kot sta sistem opozarjanja na zapustitev voznega pasu LDWS (Lane Departure Warning System) in pomočnik pri zavijanju Sideguard Assist (Turning Assistant), so na voljo kot dodatna oprema.
  • Poleg serijskih dnevnih LED luči so opcijsko na voljo tudi sprednji žarometi v LED-obliki.
  • Poleg opcijske sprednje zračne blazine za sovoznika varnost potnikov izboljšuje tudi opomnik za varnostni pas.
  • Ojačena zadnja zaščita proti povoženju zagotavlja še boljšo zaščito v primeru trka od zadaj.

TOVARNIŠKE KAROSERIJE.
HITRO NA VOLJO IN TESTIRANE.

FUSO ponuja za Canter 3,5 t prekucne nadgradnje in kesone v različnih izvedbah neposredno iz tovarne.

  • Ta ponudba povečuje takojšnjo razpoložljivost celotnega vozila.
  • Tovarniške nadgradnje, ki jih je razvil in testiral FUSO, so kot zasnova celotnega vozila najvišje kakovosti.
  • 36-mesečna tovarniška garancija za šasijo, pogonski sklop in sestavne dele do 100.000 km vključuje tudi karoserijo.
  • Na voljo so številni opcijski dodatki, kot je na primer zaboj za orodje.

NOTRANJOST.
UDOBEN IN PRAKTIČEN.

Notranjost Canterja 3,5 t združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.

  • Brezstopenjsko nastavljiv volan za individualno prilagajanje je del serijske opreme.
  • Na voljo je tudi posebno udoben ergonomski voznikov vrtljivi sedež iz Isringhausna.
  • Premišljena zasnova shranjevanja prinaša jasnost in red ter vključuje pametne rešitve, kot je odlagalna polica na zadnji strani zložljivega sredinskega sedeža.
  • Električno pomična stekla prispevajo k enostavni uporabi.

VEČ.
SERIJSKO IN IZBIRNO.

Ponudba modela Canter 3,5 t prepriča s številnimi drugimi praktično usmerjenimi elementi opreme.

  • Serijska funkcija Autolight upravlja vozne luči glede na svetlobne razmere.
  • Izpušna zavora ščiti obrabne dele, kot so obloge in koluti, ter razbremeni zavorni sistem na dolgih vožnjah navzdol.
  • Opcijski 24-voltni vmesnik in tovarniško dobavljivi priključni kabli dopolnjujejo veliko prijaznost do karoserije.
  • Kot opcija sta na voljo samodejna ali ročna klimatska naprava.
  • Slednja je na voljo tudi za dvojno kabino z ločeno nastavljivim dodatnim prezračevanjem za zadnji sedež.

VSI MODELI CANTET NA PRVI POGLED

  • PRAVA VELIKOST.
    CANTER 3,5 t.

    Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje. Njegov obračalni krog znaša le 10,2 m, njegova medosna razdalja pa 2.500 mm, kar je najmanj v kategoriji vozil 3,5 tone.

    CANTER 3,5 t.
  • OZKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Canter FUSO 6,0 t je s širino kabine le 1,7 m absolutni specialist za zahteve po visoki nosilnosti z najmanjšimi zunanjimi merami. Prava izjema v svojem segmentu. Celo najzahtevnejše transportne naloge s kombinacijo težkega tovora in ozkimi dovoznimi potmi ne naredijo nobenega vtisa na to robustno in okretno lahko tovorno vozilo.

    CANTER 6,0 t.
  • VEČ MOČI.
    CANTER 6,5 t 4×4.

    Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovit vsestranski tovornjak, ki je idealen za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto. Z izbirnim pogonom na vsa kolesa, vklopljivim vsekolesnim pogonom in samozapornim diferencialom lahko ponudi vse, kar je potrebno za višje zahteve po vleki.

    CANTER 4X4.
  • ZVESTI SOPOTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je preprosto najboljša izbira za (skoraj) vsako delo, saj je zaradi svojih prepričljivih ključnih podatkov idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije. Skoraj 5 t nosilnosti šasije, vseh 6 razpoložljivih medosnih razdalj, med katerimi lahko izbirate in idealna zasnova notranjosti z odlično dostopno širino pomenijo absolutno praktičnost.

    CANTER 7,5 t.
  • JASNO SPOROČILO.
    CANTER 8,55 t.

    Canter FUSO 55 t ponuja odlično razmerje med nosilnostjo s skoraj 6 t obremenitve podvozja in skupno maso vozila (GVWR) do 12,05 t. Serijski menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko zagotavlja udobno vožnjo in gladko prestavljanje brez prekinitev oprijema.

    CANTER 8,55 t.
  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE

    V dvanajstih letih nenehnega razvoja je FUSO uresničil svojo vizijo prihodnosti vožnje brez emisij. Vendar je bil tehnično popolnoma funkcionalen in za vožnjo primeren prototip Canter E-Cell leta 2010 šele začetek, ki mu je leta 2016 sledila predstavitev prvega modela eCanter. Kot prvo popolnoma električno gnano tovorno vozilo v zgodovini je bil leta 2017 uveden v maloserijsko proizvodnjo, od leta 2018 pa je v uporabi pri različnih strankah z voznimi parki.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIKOST.
    CANTER 3,5 t.

    Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje. Njegov obračalni krog znaša le 10,2 m, njegova medosna razdalja pa 2.500 mm, kar je najmanj v kategoriji vozil 3,5 tone.

    CANTER 3,5 t.
  • OZKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Canter FUSO 6,0 t je s širino kabine le 1,7 m absolutni specialist za zahteve po visoki nosilnosti z najmanjšimi zunanjimi merami. Prava izjema v svojem segmentu. Celo najzahtevnejše transportne naloge s kombinacijo težkega tovora in ozkimi dovoznimi potmi ne naredijo nobenega vtisa na to robustno in okretno lahko tovorno vozilo.

    CANTER 6,0 t.
  • VEČ MOČI.
    CANTER 6,5 t 4×4.

    Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovit vsestranski tovornjak, ki je idealen za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto. Z izbirnim pogonom na vsa kolesa, vklopljivim vsekolesnim pogonom in samozapornim diferencialom lahko ponudi vse, kar je potrebno za višje zahteve po vleki.

    CANTER 4X4.
  • ZVESTI SOPOTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je preprosto najboljša izbira za (skoraj) vsako delo, saj je zaradi svojih prepričljivih ključnih podatkov idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije. Skoraj 5 t nosilnosti šasije, vseh 6 razpoložljivih medosnih razdalj, med katerimi lahko izbirate in idealna zasnova notranjosti z odlično dostopno širino pomenijo absolutno praktičnost.

    CANTER 7,5 t.
  • JASNO SPOROČILO.
    CANTER 8,55 t.

    Canter FUSO 55 t ponuja odlično razmerje med nosilnostjo s skoraj 6 t obremenitve podvozja in skupno maso vozila (GVWR) do 12,05 t. Serijski menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko zagotavlja udobno vožnjo in gladko prestavljanje brez prekinitev oprijema.

    CANTER 8,55 t.
  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE

    V dvanajstih letih nenehnega razvoja je FUSO uresničil svojo vizijo prihodnosti vožnje brez emisij. Vendar je bil tehnično popolnoma funkcionalen in za vožnjo primeren prototip Canter E-Cell leta 2010 šele začetek, ki mu je leta 2016 sledila predstavitev prvega modela eCanter. Kot prvo popolnoma električno gnano tovorno vozilo v zgodovini je bil leta 2017 uveden v maloserijsko proizvodnjo, od leta 2018 pa je v uporabi pri različnih strankah z voznimi parki.

    eCANTER.

PRVI NASLOV.
TRGOVCI CANTER IN OMREŽJE DELAVNIC.

FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.

PDFs & Guidebooks

LIST S TEHNIČNIMI PODATKI ZA CANTER 3,5 t

0 - 0 od 0 Datoteke

DODATNE INFORMACIJE. VEČ O CANTERJU