Že leto in pol se podjetje Flughafen Berlin Brandenburg GmbH v okviru svoje trajnostne strategije za obravnavo svoje notranje logistike odpadkov in odstranjevanja zanaša na elektromobilnost – kot se je izkazalo, je to prava naloga za FUSO eCanter 7C18e.
V koledarskem letu 2024 je glavno letališče BER uporabljalo 25,5 milijona potnikov. To omogoča približno 20.000 zaposlenih, vključno s približno 2.000 neposrednimi zaposlenimi družbe Flughafengesellschaft Berlin Brandenburg, skrajšano FBB. »To je primerljivo s številom prebivalcev srednje velikega mesta, ki ga obiskuje še več kot dva ducata milijonov potnikov,« z zavestnim nasmehom opisuje Artur Heldt, vodja odlaganja odpadkov pri FBB. Poleg tega pa še: Kjer so ljudje, tam so odpadki. “Imenujemo jih odpadki, kar je uradni pojem v zakonu o krožnem gospodarstvu. Kajti pri nas na BER so pred končnim odstranjevanjem vedno nove pobude za preprečevanje na vseh področjih, ločevanje po vrsti in intenzivno recikliranje,« poudarja.
Pogled na bilance kaže, da je sektor ravnanja z odpadki v navedenem obdobju obdelal skoraj 3300 ton odpadkov, razvrščenih v 39 vrst, imenovanih frakcije. Glede na te številke je nemotena, prilagodljiva, hitra, učinkovita in učinkovita notranja logistika nujna. Dejstvo, da od maja 2024 deluje izključno na elektriko, je v skladu s trajnostno strategijo letališča. »Elektromobilnosti smo se že navadili zaradi skupnega vozila za zaposlene, zato sem si v okviru nakupa novega človeka mislil, da mora to iti tudi z električnim tovornjakom,« se spominja Artur Heldt.