UVELJAVLJENA NA TRGU IN NEVERJETNO RAZNOLIKA.
Da? Kaj se je spremenilo od takrat?
ERK: “Canter se je trdno zasidral v svoji tržni niši in se kot izdelek zelo dobro razvil. V občutenju, videzu, funkcionalnosti in ergonomiji. Od uvedbe samodejnega menjalnika, pogona 4×4 ali EcoHybrida do sodobnih in učinkovitih motorjev. Do neverjetne raznolikosti tonskih mas, medosnih razdalj in različic kabine. Naše tovarniške karoserije so na voljo že vrsto let, na splošno pa ohranjamo tesno sodelovanje z vsemi običajnimi proizvajalci karoserij. Gre za čudovit konstrukcijski sklop, ki ga danes dajemo na voljo prodajalcem. Omogoča jim, da stranke zelo individualno osrečijo, in prav to je bistvo.”
Torej je Canter zdaj res prispel v Evropo?
ERK: “Da, tako bi rekel. Canter je zdaj eden najzanesljivejših izdelkov v Daimlerjevi ponudbi tovornjakov, trden kot skala, vreden svoje cene v najboljšem pomenu besede. Kupci imajo koristi tudi od kakovosti obsežne prodajne in servisne mreže Mercedes-Benz. Obravnavani so enako kot kupci vozil Actros ali Atego. Canter ima visoko stopnjo odkupa, kar govori samo zase, kajne?”
FUSU SE NI TREBA SKRIVATI, NASPROTNO.
Ali to velja tudi za blagovno znamko FUSO?
ERK: “V bistvu da, čeprav je zame kot strokovnjaka za trženje morda še vedno nekaj prostora za izboljšave, kar zadeva konkretno dojemanje.”
Menite, da bi vas lahko v tej državi bolje poznali?
ERK: “Japonska skromnost je na vso čast, vendar se podjetju FUSO ni treba skrivati, prav nasprotno. Blagovna znamka predstavlja več kot tretjino celotnega obsega prodaje družbe Daimler Truck AG po vsem svetu. V podjetju FUSO je tudi kompetenčni center za alternativne pogonske tehnologije, leta 2017 pa je bil model eCanter prvo popolnoma električno tovorno vozilo v zgodovini. Takšnega vozila takrat ni imel noben drug proizvajalec originalne opreme.”
Sliši se kot pionirski dosežek …
ERK: “Tako je! eCanter je bil prvo e-tovorno vozilo, ki je bil uvedeno v maloserijsko proizvodnjo, zdaj pa smo na točki, ko ga uvajamo kot veliko serijo. Menim, da smo naši posebni skupini strank ob pravem času pripravili res dobro ponudbo. Lahko se zanesejo na svojo znano blagovno znamko in hkrati na naše obsežno in preverjeno strokovno znanje o novi tehnologiji za izzive, ki jih prinaša prehod na trajnostne prometne rešitve.”
Kaj pa tiste stranke, ki še ne morejo preiti na električno mobilnost?
ERK: “Seveda tudi njih ne bomo pustili na cedilu, glejte novi Canter. Dizelsko gorivo ima v določenih aplikacijah še vedno svojo upravičenost in je in ostaja osnova. Z nadaljnjim razvojem naših dizelskih vozil smo pridobili znanje in izkušnje. Vse, kar smo lahko, smo dodali na vrh. Od tam izvira tudi znanje o tem, kaj naše stranke potrebujejo. Tega ne mečemo kar tako čez krov. Zakaj bi to počeli? Ampak ga prenašamo v pristop, usmerjen v prihodnost. Tako kot naše stranke svoje izkušnje uporabljajo za spreminjanje in prilagajanje svojega poslovanja. Smo in bomo ostali zanesljiv partner za vse naše stranke.”