Žal. Nismo našli ničesar.
Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovito vsestransko tovorno vozilo, idealno za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto.
Canter 6,5 t 4×4 ima vse, kar potrebuje za večje zahteve za oprijem pri vožnji po zahtevnejših terenih: izbirni štirikolesni pogon za nemoteno napredovanje, izbirni reduktor za večji oprijem koles z večjim navorom pri nižjih hitrostih in samozaporni diferencial za varno doziranje moči na vsa kolesa.
V kombinaciji z zmogljivim motorjem, višino od tal – 210 mm pod sprednjo osjo in 185 mm pod zadnjo osjo – in velikimi koti nagibanja – 35 stopinj spredaj in 25 stopinj zadaj – vse te lastnosti dajejo Canterju 6,5 t 4×4 izjemne vozne zmogljivosti.
Zaradi svojega 6 mm debelega lestvičastega okvirja iz jekla, odpornega na deformacije – s širino okvirja 750 mm – in dveh medosnih razdalj – 3.415 mm in 3.865 mm – ter nosilnosti do 3.680 kg je šasija odlična osnova za širok nabor karoserijskih rešitev. Možnost izbire med udobno enojno in udobno dvojno kabino omogoča še bolj individualno konfiguracijo in je še en dokaz njegove operativne prilagodljivosti.
Canter 6,5 t 4×4 je zaradi svoje opreme ter kombinacije prilagodljivosti in obremenitve vodilni v svojem segmentu – tudi v neposredni primerjavi med ceno in zmogljivostjo.
3S13 | 3S15 | ||||
Kabina | Standardno (1,7 m) | Standardno (1,7 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 2.500 | 2.800 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.565 | 1.555 | 1.530 | 1.565 | 1.555 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 3.500 | 3.995 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10,2 | 11,2 | 13 | 10,2 | 11,2 |
3C13 | 3C15 (D) | ||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | |||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Enojna / 3 | Dvojna / 6 | ||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 2.500 | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 1.460 | 1.455 | 1.430 | 1.415 | 1.460 | 1.450 | 1.425 | 1.410 | 1.205 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.500 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 3.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 1.950/2.500 | 1.950/2.500 | |||||||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | |||||||
Največja moč / navor | 96 Kw (130 PS) / 350 Nm | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | |||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 10 | 11 | 12,6 | 14 | 12,6 |
6S15 | |||
Kabina | Standardno (1,7 m) | ||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | ||
Medosna razdalja (mm) | 2.500 | 2.800 | 3.400 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.785 | 3.770 | 3.740 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.500 | 3.995 | 4.985 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.300/4.360 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | ||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | ||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,4 | 12,4 | 14,6 |
6C18 (D) | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||
Medosna razdalja (mm) | 3.415 | 3.865 | 3.415 | 3.865 |
Nosilnost šasije (kg) | 3.685 | 3.665 | 3.465 | 3.445 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 5.005 | 5.750 | 4.005 | 4.750 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 | 2.800/5.125 | 2.800/5.070 |
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik | |||
Največja moč / navor | 129 Kw (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 14,9 | 16,5 | 14,9 | 16,5 |
Kot pobočja (spredaj/zadaj) | 35°/25° | |||
Višina do tal pod spednjo osjo (mm) | 210/185 |
7C15 (D) | 7C18 (D) | |||||||||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | Comfort (2,0 m) | ||||||||||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | Enojna / 3 | Dvojna / 7 | ||||||||
Medosna razdalja (mm) | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 3.850* | 2.800 | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 | 3.850 | 4.750** |
Nosilnost šasije (kg) | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.705 | 4.970 | 4.940 | 4.920 | 4.875 | 4.855 | 4.705 | 4.620 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 4.725 | 3.995 | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 | 4.725 | 6.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.740 | 3.100/5.800 | 3.100/5.740 | 3.100/5.680 | 3.100/5.640 | 3.100/5.740 | 3.100/5.640 | ||
Menjalnik | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama | ||||||||||
Največja moč / navor | 110 Kw (150 PS) / 400 Nm | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | ||||||||||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 15,2 | 11,8 | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 | 15,2 | 18 |
*na voljo le z ročnim menjalnikom | **na voljo le z DUONIC |
9C18 | ||||
Kabina | Comfort (2,0 m) | |||
Vrsta kabine / sedeži | Enojna / 3 | |||
Medosna razdalja (mm) | 3.400 | 3.850 | 4.300 | 4.750 |
Nosilnost šasije (kg) | 5.985 | 5.950 | 5.935 | 5.895 |
Največja dolžina karoserije(mm) | 4.985 | 5.725 | 6.470 | 7.210 |
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) | 3.100/5.800 | |||
Menjalnik | DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama | |||
Največja moč / navor | 129 kW (175 PS) / 430 Nm | |||
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) | 13,8 | 15,2 | 16,6 | 18 |
Pri Canterju 6,5 t 4×4 ponuja FUSO dve različici udobne kabine.
Canter 6,5 t 4×4 ima zmogljiv 3-litrski motor z močjo 129 kW (175 KM), ki je idealno dimenzioniran za uporabo s pogonom na vsa kolesa.
FUSO v model Canter 6,5 t 4×4 vgrajuje 5-stopenjski ročni menjalnik z možnostjo izbire pogona na vsa kolesa.
Canter 6,5 t 4×4 je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.
Za Canter 6,5 t 4×4 ponuja FUSO že tovarniško nadgradnjo v obliki tristranskega prekucnika z jeklenimi stranicami.
Notranjost Canterja 6,5 t 4X4 združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.
Seznam opreme Canterja 6,5 t 4×4 prepriča s številnimi drugimi uporabnimi točkami.
FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.