Žal. Nismo našli ničesar.

  • CANTER 6,5 t 4x4.
    PRIPRAVLJEN ZA (SKORA) VSAK TEREN.

    Pregled, tehnični podatki, podrobnosti o opremi

logo
PRAVO VSESTRANSKO VOZILO
Za prilagodljivo uporabo, ne glede na sezono.
4X4.
Izbirni vsekolesni pogon, več oprijema
REDUKTOR.
Več navora, ko je potreben

VEČ MOČI. CANTER 6,5 t 4×4.

6C18 4X4/6C18D 4X4

Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovito vsestransko tovorno vozilo, idealno za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto.

Canter 6,5 t 4×4 ima vse, kar potrebuje za večje zahteve za oprijem pri vožnji po zahtevnejših terenih: izbirni štirikolesni pogon za nemoteno napredovanje, izbirni reduktor za večji oprijem koles z večjim navorom pri nižjih hitrostih in samozaporni diferencial za varno doziranje moči na vsa kolesa.

V kombinaciji z zmogljivim motorjem, višino od tal – 210 mm pod sprednjo osjo in 185 mm pod zadnjo osjo – in velikimi koti nagibanja – 35 stopinj spredaj in 25 stopinj zadaj – vse te lastnosti dajejo Canterju 6,5 t 4×4 izjemne vozne zmogljivosti.

Zaradi svojega 6 mm debelega lestvičastega okvirja iz jekla, odpornega na deformacije – s širino okvirja 750 mm – in dveh medosnih razdalj – 3.415 mm in 3.865 mm – ter nosilnosti do 3.680 kg je šasija odlična osnova za širok nabor karoserijskih rešitev. Možnost izbire med udobno enojno in udobno dvojno kabino omogoča še bolj individualno konfiguracijo in je še en dokaz njegove operativne prilagodljivosti.

Canter 6,5 t 4×4 je zaradi svoje opreme ter kombinacije prilagodljivosti in obremenitve vodilni v svojem segmentu – tudi v neposredni primerjavi med ceno in zmogljivostjo.

TEHNIČNI PODATKI
CANTER 6,5 t 4×4 V ŠTEVILKAH.

3S13 3S15
Kabina Standardno (1,7 m) Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400 2.500 2.800
Nosilnost šasije (kg) 1.565 1.555 1.530 1.565 1.555
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985 3.500 3.995
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 1.950/2.500 1.950/2.500
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 10,2 11,2 13 10,2 11,2
3C13 3C15 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Enojna / 3 Dvojna / 6
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400 3.850 2.500 2.800 3.400 3.850 3.400
Nosilnost šasije (kg) 1.460 1.455 1.430 1.415 1.460 1.450 1.425 1.410 1.205
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985 5.725 3.500 3.995 4.985 5.725 3.985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 1.950/2.500 1.950/2.500
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 96 Kw (130 PS) / 350 Nm 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 10 11 12,6 14 10 11 12,6 14 12,6
6S15
Kabina Standardno (1,7 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 2.500 2.800 3.400
Nosilnost šasije (kg) 3.785 3.770 3.740
Največja dolžina karoserije(mm) 3.500 3.995 4.985
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2.300/4.360
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik
Največja moč / navor 110 Kw (150 PS) / 400 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 11,4 12,4 14,6
6C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Dvojna / 7
Medosna razdalja (mm) 3.415 3.865 3.415 3.865
Nosilnost šasije (kg) 3.685 3.665 3.465 3.445
Največja dolžina karoserije(mm) 5.005 5.750 4.005 4.750
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 2.800/5.125 2.800/5.070 2.800/5.125 2.800/5.070
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik
Največja moč / navor 129 Kw (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 14,9 16,5 14,9 16,5
Kot pobočja (spredaj/zadaj) 35°/25°
Višina do tal pod spednjo osjo (mm) 210/185
7C15 (D) 7C18 (D)
Kabina Comfort (2,0 m) Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3 Dvojna / 7 Enojna / 3 Dvojna / 7
Medosna razdalja (mm) 2.800 3.400 3.850 4.300 3.850* 2.800 3.400 3.850 4.300 4.750 3.850 4.750**
Nosilnost šasije (kg) 4.970 4.940 4.920 4.875 4.705 4.970 4.940 4.920 4.875 4.855 4.705 4.620
Največja dolžina karoserije(mm) 3.995 4.985 5.725 6.470 4.725 3.995 4.985 5.725 6.470 7.210 4.725 6.210
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.740 3.100/5.800 3.100/5.740 3.100/5.680 3.100/5.640 3.100/5.740 3.100/5.640
Menjalnik 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama 5-stopenjski ročni menjalnik, 6-stopenjski menjalnik DUONIC z dvema sklopkama
Največja moč / navor 110 Kw (150 PS) / 400 Nm 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 11,8 13,8 15,2 16,6 15,2 11,8 13,8 15,2 16,6 18 15,2 18
*na voljo le z ročnim menjalnikom **na voljo le z DUONIC
9C18
Kabina Comfort (2,0 m)
Vrsta kabine / sedeži Enojna / 3
Medosna razdalja (mm) 3.400 3.850 4.300 4.750
Nosilnost šasije (kg) 5.985 5.950 5.935 5.895
Največja dolžina karoserije(mm) 4.985 5.725 6.470 7.210
Osna obremenitev (spredaj / zadaj) 3.100/5.800
Menjalnik DUONIC 6-stopenjski menjalnik z dvema sklopkama
Največja moč / navor 129 kW (175 PS) / 430 Nm
Najmanjši krog obračanja od stene do stene (m) 13,8 15,2 16,6 18

NOTRANJE VREDNOTE
PODROBNOSTI CANTERJA 6,5 t 4×4.

KABINE.
ŠIROKE IN DVOJNE.

Pri Canterju 6,5 t 4×4 ponuja FUSO dve različici udobne kabine.

  • Obe kabini sta široki 1.995 mm in združujeta kompaktne zunanje mere s prostorno notranjostjo. Komfortna enojna kabina ima tri sedeže, komfortna dvojna kabina pa sedem sedežev.

MOTOR.
UČINKOVIT IN ZMOGLJIV.

Canter 6,5 t 4×4 ima zmogljiv 3-litrski motor z močjo 129 kW (175 KM), ki je idealno dimenzioniran za uporabo s pogonom na vsa kolesa.

  • Njegov turbinski polnilnik s spremenljivo geometrijo turbine zagotavlja optimalno odzivnost in stalno visok navor tudi pri nizkih vrtljajih motorja.
  • Standardno ima najnovejšo tehnologijo skupnega voda in funkcijo start-stop.
  • Zaprti, samodejno obnavljajoči se filter za trdne delce v kombinaciji s selektivno katalitično redukcijo (SCR) očisti izpušne pline.
  • Vsi motorji so skladni s standardom EURO VI (stopnja E).

MENJALNIK.
ROČNI IN VSEKOLESNI.

FUSO v model Canter 6,5 t 4×4 vgrajuje 5-stopenjski ročni menjalnik z možnostjo izbire pogona na vsa kolesa.

  • Izbirni pogon na vsa kolesa omogoča vožnjo s prekinitvami na zahtevnih terenih.
  • Razdelitev moči v načinu pogona na vsa kolesa je 60 % na sprednjo in 40 % na zadnjo os.
  • Dodatni reduktor po potrebi zmanjša število vrtljajev motorja na zahtevnejšem terenu in tako poveča navor.
  • Tehnološki paket dopolnjuje samozaporni diferencial za večji oprijem in stabilnost vožnje.

VARNOST.
ŠČITI IN PODPIRA.

Canter 6,5 t 4×4 je opremljen z različnimi sodobnimi asistenčnimi in varnostnimi sistemi.

  • Sistemi ABS, EBV (elektronska porazdelitev zavorne sile) in voznikova zračna blazina so del serijske opreme.
  • Sistem opozarjanja na zapustitev voznega pasu LDWS (Lane Departure Warning System) je na voljo kot dodatna oprema.
  • Poleg serijskih dnevnih LED luči so opcijsko na voljo tudi sprednji žarometi v LED-obliki.
  • Poleg opcijske zračne blazine za potnika varnost potnikov povečuje tudi serijski opomnik za varnostni pas.
  • Ojačana zadnja zaščita proti povoženju zagotavlja še boljšo zaščito v primeru trka od zadaj.

TOVARNIŠKE KAROSERIJE.
HITRO NA VOLJO IN TESTIRANE.

Za Canter 6,5 t 4×4 ponuja FUSO že tovarniško nadgradnjo v obliki tristranskega prekucnika z jeklenimi stranicami.

  • Ta ponudba povečuje takojšnjo razpoložljivost celotnega vozila.
  • Tovarniške karoserije, ki jih je razvil in testiral FUSO, so kot zasnova celotnega vozila najvčje kakovosti.
  • 36-mesečna tovarniška garancija za šasijo, pogonski sklop in sestavne dele do 100.000 km vključuje tudi karoserijo.
  • Na voljo so številni opcijski dodatki, kot je na primer zaboj za orodje.

NOTRANJOST.
UDOBNA IN PRAKTIČNA.

Notranjost Canterja 6,5 t 4X4 združuje praktično funkcionalnost z osredotočenostjo na voznika.

  • Brezstopenjsko nastavljiv volan za individualno prilagajanje je del serijske opreme.
  • Na voljo je tudi posebno udoben ergonomski voznikov vrtljivi sedež iz Isringhausna.
  • Premišljena zasnova shranjevanja prinaša jasnost in red ter vključuje pametne rešitve, kot je odlagalna polica na zadnji strani zložljivega sredinskega sedeža.
  • Električno pomična stekla prispevajo k enostavni uporabi.

VEČ.
SERIJSKO IN IZBIRNO.

Seznam opreme Canterja 6,5 t 4×4 prepriča s številnimi drugimi uporabnimi točkami.

  • Serijska funkcija Autolight upravlja vozne luči glede na svetlobne razmere.
  • Posebej robustne in zmogljive bobnaste zavore so tovarniško serijsko vgrajene.
  • Izpušna zavora dodatno ščiti zavorne ploščice in razbremeni zavorni sistem pri dolgih spustih.
  • Šasija je na voljo z dvema različnima medosnima razdaljama.
  • Opcijski 24-voltni vmesnik in tovarniško vgrajeni pogonski sklopi dopolnjujejo izjemno prijaznost do karoserije.
  • Kot opcija sta na voljo samodejna ali ročna klimatska naprava.
  • Slednja je na voljo tudi za dvojno kabino z ločeno nastavljivim dodatnim prezračevanjem za zadnji sedež.

VSI MODELI CANTET NA PRVI POGLED

  • PRAVA VELIKOST.
    CANTER 3,5 t.

    Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje. Njegov obračalni krog znaša le 10,2 m, njegova medosna razdalja pa 2.500 mm, kar je najmanj v kategoriji vozil 3,5 tone.

    CANTER 3,5 t.
  • OZKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Canter FUSO 6,0 t je s širino kabine le 1,7 m absolutni specialist za zahteve po visoki nosilnosti z najmanjšimi zunanjimi merami. Prava izjema v svojem segmentu. Celo najzahtevnejše transportne naloge s kombinacijo težkega tovora in ozkimi dovoznimi potmi ne naredijo nobenega vtisa na to robustno in okretno lahko tovorno vozilo.

    CANTER 6,0 t.
  • VEČ MOČI. CANTER 6,5 t 4×4.

    Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovit vsestranski tovornjak, ki je idealen za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto. Z izbirnim pogonom na vsa kolesa, vklopljivim vsekolesnim pogonom in samozapornim diferencialom lahko ponudi vse, kar je potrebno za višje zahteve po vleki.

    CANTER 4X4.
  • ZVESTI SOPOTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je preprosto najboljša izbira za (skoraj) vsako delo, saj je zaradi svojih prepričljivih ključnih podatkov idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije. Skoraj 5 t nosilnosti šasije, vseh 6 razpoložljivih medosnih razdalj, med katerimi lahko izbirate in idealna zasnova notranjosti z odlično dostopno širino pomenijo absolutno praktičnost.

    CANTER 7,5 t.
  • JASNO SPOROČILO.
    CANTER 8,55 t.

    Canter FUSO 55 t ponuja odlično razmerje med nosilnostjo s skoraj 6 t obremenitve podvozja in skupno maso vozila (GVWR) do 12,05 t. Serijski menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko zagotavlja udobno vožnjo in gladko prestavljanje brez prekinitev oprijema.

    CANTER 8,55 t.
  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE

    V dvanajstih letih nenehnega razvoja je FUSO uresničil svojo vizijo prihodnosti vožnje brez emisij. Vendar je bil tehnično popolnoma funkcionalen in za vožnjo primeren prototip Canter E-Cell leta 2010 šele začetek, ki mu je leta 2016 sledila predstavitev prvega modela eCanter. Kot prvo popolnoma električno gnano tovorno vozilo v zgodovini je bil leta 2017 uveden v maloserijsko proizvodnjo, od leta 2018 pa je v uporabi pri različnih strankah z voznimi parki.

    eCANTER.
  • PRAVA VELIKOST.
    CANTER 3,5 t.

    Canter FUSO 3,5 t je idealen za uporabo v mestu in urbanem okolju. Zaradi kompaktnih mer in zasnove kot sprednje krmiljeno vozilo brez nosu je izjemno okretno, okretno in prijazno za manevriranje. Njegov obračalni krog znaša le 10,2 m, njegova medosna razdalja pa 2.500 mm, kar je najmanj v kategoriji vozil 3,5 tone.

    CANTER 3,5 t.
  • OZKA FIGURA.
    CANTER 6,0 T.

    Canter FUSO 6,0 t je s širino kabine le 1,7 m absolutni specialist za zahteve po visoki nosilnosti z najmanjšimi zunanjimi merami. Prava izjema v svojem segmentu. Celo najzahtevnejše transportne naloge s kombinacijo težkega tovora in ozkimi dovoznimi potmi ne naredijo nobenega vtisa na to robustno in okretno lahko tovorno vozilo.

    CANTER 6,0 t.
  • VEČ MOČI. CANTER 6,5 t 4×4.

    Canter FUSO 6,5 t 4×4 je prilagodljiv in učinkovit vsestranski tovornjak, ki je idealen za uporabo v spreminjajočih se razmerah in svoje prednosti dokazuje vse leto. Z izbirnim pogonom na vsa kolesa, vklopljivim vsekolesnim pogonom in samozapornim diferencialom lahko ponudi vse, kar je potrebno za višje zahteve po vleki.

    CANTER 4X4.
  • ZVESTI SOPOTNIK.
    CANTER 7,5 T.

    FUSO Canter 7,5 t je preprosto najboljša izbira za (skoraj) vsako delo, saj je zaradi svojih prepričljivih ključnih podatkov idealno vozilo za skoraj vse logistične aplikacije. Skoraj 5 t nosilnosti šasije, vseh 6 razpoložljivih medosnih razdalj, med katerimi lahko izbirate in idealna zasnova notranjosti z odlično dostopno širino pomenijo absolutno praktičnost.

    CANTER 7,5 t.
  • JASNO SPOROČILO.
    CANTER 8,55 t.

    Canter FUSO 55 t ponuja odlično razmerje med nosilnostjo s skoraj 6 t obremenitve podvozja in skupno maso vozila (GVWR) do 12,05 t. Serijski menjalnik DUONIC® 2.0 z dvojno sklopko zagotavlja udobno vožnjo in gladko prestavljanje brez prekinitev oprijema.

    CANTER 8,55 t.
  • eCANTER NASLEDNJE GENERACIJE

    V dvanajstih letih nenehnega razvoja je FUSO uresničil svojo vizijo prihodnosti vožnje brez emisij. Vendar je bil tehnično popolnoma funkcionalen in za vožnjo primeren prototip Canter E-Cell leta 2010 šele začetek, ki mu je leta 2016 sledila predstavitev prvega modela eCanter. Kot prvo popolnoma električno gnano tovorno vozilo v zgodovini je bil leta 2017 uveden v maloserijsko proizvodnjo, od leta 2018 pa je v uporabi pri različnih strankah z voznimi parki.

    eCANTER.

PRVI NASLOV.
TRGOVCI CANTER IN OMREŽJE DELAVNIC.

FUSO Canter je izdelek družbe Daimler Truck AG in je na voljo v 32 evropskih državah. Po vsej Evropi ponuja v več kot 800 podpornih točk servisne mreže Mercedes-Benz svetovanje, prodajo, vzdrževanje in popravilo vseh storitev, povezanih z vozilom Canter najvišje kakovosti.

PDFs & Guidebooks

LIST S TEHNIČNIMI PODATKI ZA 6,5 4X4

0 - 0 od 0 Datoteke

DODATNE INFORMACIJE. VEČ O CANTERJU